Reklama

Reklama

Predátori

  • Česko Predátoři (viac)
Trailer 2

Elitní žoldák Royce (Adrian Brody) je unesen na neznámé místo, stejně jako další, zdánlivě náhodně vybraní jedinci. S výjimkou jednoho zneuznaného lékaře se však jedná o nejnebezpečnější zabijáky, žoldáky a odsouzené trestance, kteří byli na toto místo dopraveni pouze pro to, aby se stali živou kořistí pro novou rasu Predátorů. I když by nejraději pozabíjeli jeden druhého, musejí se, pokud chtějí přežít, proti společnému nepříteli spojit. Vedení skupiny se tak ujímá Royce a skutečný boj o přežití začíná… Film Predátoři je volným pokračováním filmů Predátor (r. John McTiernan, 1987) a Predátor 2 (r. Stephen Hopkins 1990). Nicméně sám Rodriguez, jako velký fanoušek žánru i původního filmu, nechtěl vytvořit pouhé pokračování či remake. „Predátoři nejsou pátým či šestým pokračováním série, ale prvním. Chronologicky byste se na tento film mohli podívat ihned po původním Predátorovi a dostali byste tak jasný, ucelený příběh.“ dodává Rodriguez. (oficiálny text distribútora)

(viac)

Diskusia

ClintEastwood

ClintEastwood (hodnotenie, recenzie)

cinemag: Máš pravdu, je to původní verze podoby (vzhledu) Predátora jako takového, než se ho ujal Stan Winston. Pokud ho chceš vidět detailněji, tak je s ním spousta nepoužitých záběrů na DVD - v bonusech dvoudiskové verze Predator (1987). Asi už jsi to ale viděl. Myslím, že kdyby zůstali tvůrci u té původní podoby, tak se z Predátora nikdy nestal takový kult a "hard killer". :-) Ale kdo ví.

cinemag

cinemag (hodnotenie, recenzie)

Jakkob: Mně teda docela vadilo, že jsme se nedozvěděli nic bližšího o těch monstrech v klecích. Jednoho z gangsterů  to monstum pronásledovalo, ale divák nic neví, prostě tápe. A ktomu žádný detailní záběr. Jen jsem někde četl, že se jedná o upravenou verzi predátora, tedy v době, kdy měl predátor vypadat jako béčkové mostrum, což samozřejmě není :) Ještě že se jeho vzhledu ujali S. Winston a J. Cameron :)

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

cinemag: Mě ani tak nevadilo že Nolan zemřel, ale spíše to jak zemřel. Jak řikáš, bylo to takové divné, ale né že by z mé strany šlo o nějaký výraznější neduh a vadu na kráse. Trošku to zamrzí, ale nijak extra. Jinak OK, termín "druh" bude asi opravdu vhodnější, mě na tom ve finále až tak moc nesejde, jen když budem vědět o kom/čem je řeč.. =] Ohledně intelektu a srovnání predator vs. alien pak nemám co dodat, s tím já souhlasím. Aliena sem vždy chápal jako zvíře, co se řídí svými instinkty. Ohledně toho ostatního co si psal... Více méně to beru na vědomí, je vidět že jsi byl asi tak spokojen jako já, kor když jsme se takřka ve všem shodli.

cinemag

cinemag (hodnotenie, recenzie)

Wolf.Predator: Těžko říct jestli bude natočeno další pokračování z predátořího nebo AVP univerza. Ve hře je také samostatné pokračování Vetřelce nejspíše, ale už bylo bez účasti S. Weaver. Tak uvidíme, co si na nás FOX vymyslí. Myslím si, ale že teď nastává takové období, kdy budou obě značky nějakou chvíli u ledu. Co já vím, tak nového predátora neplánují. Já osobně bych rád viděl AVP 3 zasazené na nějakou planetu, nebo vesmírnou základnu, obyčejné lidi, horolezce, poručíky a já nevím co ještě by nahradili elitní vojáci, a představoval bych si tam mnohem víc zápasů mezi Vetřelcem a Predátorem, a zároveň, aby lidé nebyli jen přihlížející, a trochu nějak více zasáhli do děje, třeba jako v Aliens. Vše je otázka rozpočtu, pochybuji ale že by do toho napumpovali 80 mil. dolarů., to spíš bude tak za 40 mil dolarů, jako u AVP 2 a Predators.

Wolf.Predator

Wolf.Predator (hodnotenie, recenzie)

Film Predators se mi docela zamlouval, mírné zklamání bylo příčinou neustáleho sledování trailerů a všeho a nakonec jsem neměl ten zážitek který jsem očekával, film má vícero chyb které by se dali nahradit ale v podstatě je to dobrý film :) vždycky je to o rozpočtu, planeta a všechno by mohlo lépe vypadat s rozpočtem 80 a ne 40 mil... Herecké obsazení hodnotím s odstupem času docela dobře až na zmíněného Nolana, některé smrti ve filmu bych asi taky vymyslel lépe ale na druhou stranu battle Royce vs Falconer byla vcelku povedená :) vyzdvihnul bych odkazy na původní film, které byly místné a soundtrack byl taky skvělej :) prostě by to chtělo dalšího predátora, čekat zase 2-3 roky....hlavně at se toho někdo chopí a natočí se další :) film docela vydělal, takře nevidím důvod proč by se nemohlo natočit ještě minimálně jedno pokračování...

cinemag

cinemag (hodnotenie, recenzie)

Jakkob: Tak Nolana si měl původně zahrát Arnold. Kdyby k tomu i bývalo došlo, postava by neskončila jen jako mastný krvavý flek. A hlavně mi přišlo nepravděpodobné, že jak všem vyprávěl, jak to na té planetě zná, a že je tam již několik sezón, a nakonec se nechá zabít predátorem z nového klanu. Prostě toto bylo ze scénaristické stránky nedotažené. Co se týká druhů predátorů, nepoužívejme slovo druh, ale spíše různorodé rasy, tak jako u lidí. Přece jen predátor má blíže ke člověku, než ke zvířeti. I když má něco z obou. Avšak intelekt ho přibližuje ke člověku. Vetřelce lze zase více přirovnat ke zvířeti. Prostě Predátor víc užívá rozum, kdežto Vetřelec naopak instinkt. Rasy predátorů, už byly odlišné mezi prvním a druhým filmem, například: Jungle Hunter vypadá jinak než City Hunter atp. Idea nepřátelství mezi predátory je skvělá, a zároveň je to nový prvek v predátořím univerzu. Proč by se měli predátoři jen navzájem uctívat a respektovat? Co mně na filmu vadilo bylo přechody z exteriérů a interiéru. A třeba souboj Royce s Berserkerem, tam jasně bylo vidět, že se nejedná o pravou džungli. Naopak vynikla krása exteriérů, kdy aktéři padají do vodopádů. Těch spojitostí mezí prvním a třetím dílem, myslím samozřejmě predátory, je mnohem více, nejedná se jen o zbraně. Například: souboj Yakuza vs. Falconer, může zdánlivě připomenout Indián vs. Jungle Hunter, dále Classic chytne Royce pod krkem, což silně připomene, to jak Classic držel Arnolda pod krkem, dále je tu bezbolestná (zbraň), stejná jako z originálu, Isabella trochu připomíná Annu, a džungle silně připomíná tu původní, stará klasická hudba je nově zmixovaná a na poslech výborná. Dále se mi na filmu líbily nové prvky, jako setnutí hlavy predátorů či lovečtí psi predátorů, kteří dokážou člověka bez problému roztrhat či ovládání lodě zápěstním počítače predátorů. A nechybí ve filmu ani hlášky a drsnost hlavních předstvitelů, třeba Royce je docela hazj, a stejně má u ostatních respekt, a pak ten psychopat s nožíkem v ruce v závěru filmu. Prostě ten film má mnoho trumfů a es v kabátě. Jediné, co mi vadilo, že jsme se nedozvěděli o těch monstrech v klecích, které též predátoři lovili, vzdáleně se trochu podobali Vetřelcům...

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

cinemag: Predators se mi jako celek moc líbily a rozhodně bych sám za sebe netvrdil, že by se mi tam něco vysloveně nelíbilo. Moc se mi líbil nápad a idea filmu, kterak predátoři po světě sesbírají tlupu všelijakých vojáků, hrdlořezů, gangsterů atd. a ty pak společně vysadí na své planetě, kde si na těchto subjektech cvičí své schopnosti a dovednosti. V rámci univerzia mi to přišlo jako zajímavý prvek, proč by ne.. ? Též se mi líbila idea boje a soupeření mezi některými "druhy" predátorů a vůbec skutečnost, že existuje vícero druhů než ti, co známe z pův. filmů. Ocenil sem též různé odkazy na pův. filmy, ať už v rámci příběhu či hudby aj.
Co se mi pak nezdálo.. ? Zmínil bych snad jen postavu Nolana, který neměl moc prostoru se ukázat a u kterého mi trošičku neseděla ta nenadálá změna názoru ohledně hl. protagonistů, které nejdříve zachránil a pak je chtěl zahubit. A trošku mě zklamal jeho "nic moc" odchod ze scény, upřímně jsem čekal nějaký lepší fight s jedním z tria, ale bohužel...

cinemag

cinemag (hodnotenie, recenzie)

Jakkob: Tak jako zäjímavost je to slabé, ale jako konstatování faktu dobré. Co se ti na Predátorech libilo, a co ne?

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

cinemag: Mě se tam upřímně líbilo dost věcí a nápadů, ale nad tímhle sem skutečně nepřemýšlel... Ale ano, je to tak, ale co se mě týče, asi bych o tom nehovořil jako o aspektu filmu, který se mi "líbil". Ale jako zajímavost a spojitost s prvním filmem to je dobré.. =]

cinemag

cinemag (hodnotenie, recenzie)

Na Predátorech se mi líbilo, že vůbec nepoužívali zbraně, čímž se to omezilo na ramenní kanon a zápěstní čepele, tak jako v kliasice z 87´

hororwatch

hororwatch (hodnotenie, recenzie)

ale jen ať to kliše kdy protagonisti lítaj vzduchem opakujou. už by bylo zas na čase!!

jarkolar

jarkolar (hodnotenie, recenzie)

Jakkob:  už sem prosím nepiš, já jsem se úplně zasnil jak jsi to tu rozvedl teď :)

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

Umístit nějaký děj do minulosti by mohlo být hodně zajímavé, o tom žádná.. ! Na druhou stranu... Aby to ve finále nebylo o tom, jak nějaký predátor zcela v klidu a bez nějakého většího ohrožení likviduje hl. či vedlejší lidské protagonisty, kteří ač by sami o sobě možná byli schopní, neměli prostředky k tomu, aby predátora nějak vážně ohrozili a přitom se nějak okatě neopakovalo to, co známe z předchozích filmů... Každopádně nemohu popřít že idea predátora ze středověku, jenž by měl některé prvky zbroje zhotovené z plátové zbroje svých "úlovků", to vše esteticky zkrášlené a vyšperkované pro predátorovu potřebu, by se mi opravdu moc líbila.. !

Shakers

Shakers (hodnotenie, recenzie)

cinemag: ano o tých tržbách som niečo čítal, ale ak by sa to malo odohrávat v minulosti, tak by to chcelo vačší rozpočet, pretože by to vyzeralo až príliš lacno a v tom je ten najvačí prolbém. Prachy. Predatori skratka nie su značka ktorá by dokázala pri velkom rozpočte zarobit a práve preto sme sa toho ani nedočkali.

cinemag

cinemag (hodnotenie, recenzie)

Jinak je teda Vetřelec vs. Predátor (2004) po komerční stránce nejúspěšnější film ve kterém se Predátor objevil.

cinemag

cinemag (hodnotenie, recenzie)

Shakers: nespravili to proto, že Predátor 2 měl o 50% nižší tržby než původní snímek. A studio se dlouho samostnému pokračování bránilo. To, že by se to odehrávalo v minulosti měli v plánu producenti a scénáristé. V té době však byla značka Predátor u ledu. To, že vznikli Predátoři je skoro zázrak. Kdyby ale nebylo série AVP, asi by jen tak nevzniklo.

Shakers

Shakers (hodnotenie, recenzie)

cinemag: to je síce pekné a ja nič proti tomu nemám, ale s nejakého dovodu to tak skrtáka nespravili. A pochybujem, že sa k tomu niekedy dostanú.

cinemag

cinemag (hodnotenie, recenzie)

Shakers: Tak mohli by jej umístit do 18. století, ostatně z toho století pochází pistole, kterou elder predator věnuje Hariggenovi jako symbol úcty. A ostatně to byl původní koncept pro Predátora 3 umístit jej do minulosti. A ta pistole na to měla odkazovat. Nakonec však vyšel odkaz na vetřelčí lebku viz. série AVP.

Shakers

Shakers (hodnotenie, recenzie)

cinemag: tých možností je vela kde by sa predator mohol odohrávat, ale pochybujem, že by sequel (ak bude) umiestnili práve do minulosti.

cinemag

cinemag (hodnotenie, recenzie)

Shakers: Chtěl bych vidět poračování, které by se odehrávalo v minulosti,. Odkazy jsou ve filmech Predátor 2 a Vetřelec vs. Predátor. Nebo ať to umístí na predátoří domovskou planetu, kterou bylo možné zahlédnout ve filmu Vetřelci vs. Predátor 2. Nemyslím teď loveckou planetu z Predátorů.

Jakkob

Jakkob (hodnotenie, recenzie)

Wheelcrusher: To máš více méně pravdu.. =] Já se na to zcela určitě taky ještě x-krát podívám, o tom jako žádná.. !

Príspevok bol zmazaný administrátorom.

Príspevok bol zmazaný administrátorom.

Súvisiace novinky

Režisér Ulice Cloverfield chystá Predátora

Režisér Ulice Cloverfield chystá Predátora

21.11.2020

Režisér Dan Trachtenberg (Ulice Cloverfield 10) je nejnovějším tvůrce, který slavného Predátora vyšle na další lov. Studio 20th Century oznámilo pátý film v populární akční sérii, jenž by měl opět… (viac)

Predátora čeká další šance

Predátora čeká další šance

14.08.2015

Legendární scenárista Shane Black (Smrtonosná zbraň, Poslední skaut) předloni natočil miliardového Iron Mana 3, takže záhy přehazoval mnoho režijních nabídek. Nakonec si vybral sedmdesátkový noir The… (viac)

Predátora čeká další sequel

Predátora čeká další sequel

26.06.2014

Začalo to Predátorem a Predátorem II, pokračovalo crossovery Vetřelec vs. Predátor a Vetřelci vs. Predátor 2 a nakonec přišli Predátoři. Jakýs takýs sequel jedničky, kterým chtěli Robert Rodriguez … (viac)

Rychlý a zběsilý agent 47

Rychlý a zběsilý agent 47

08.02.2013

Populární akční hra Hitman už se jednou na plátna kin podívala. Film Xaviera Gense s rozpočtem 24 milionů dolarů sice utržil téměř stovku, ale recenze byly odmítavé a fanouškům hry se film taky… (viac)

Reklama

Reklama