Roky prelomu
Réžia:
Andrej LettrichKamera:
Tibor BiathHudba:
Svetozár StračinaHrajú:
Jiří Pleskot, Karel Semerád, Michal Dočolomanský, Vladimír Brabec, Jozef Adamovič, Josef Langmiler, Zdeněk Hess, Otto Šimánek, Ivan Vyskočil, Rudolf Jelínek, Ján Bzdúch, Pavel Nový, Anton Ulický (viac)Hrajú
Ida Rapaičová
Slovenský štát
Najlepšie seriály:
Nikto nie je doma (1972) (seriál)
Bakaláři (1972) (seriál)
Tajomný ostrov (1984) (seriál)
Ján Zachar
Československo
Najlepšie seriály:
Alžbetin dvor (1986) (seriál)
Život bez konca (1982) (seriál)
Chlapec a pes (1989) (seriál)
František Řehák
Československo
Najlepšie seriály:
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Četnícke humoresky (2001) (seriál)
Přítelkyně z domu smutku (1992) (seriál)
Viliam Polónyi
Československo
Najlepšie seriály:
Tisícročná včela (1983) (seriál)
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Nepokojná láska (1975) (seriál)
Daniel Junas
Československo
Ivan Folkman
Československo
Najlepšie seriály:
Roky prelomu (1989) (seriál)
Ľubo Gregor
Slovenský štát
Najlepšie seriály:
Hlavičkove rozprávky (1974) (seriál) - rozprávač
V tieni vlkov (1971) (seriál)
Útek zo zlatej krajiny (1977) (seriál)
Oldo Hlaváček
Československo
Najlepšie seriály:
Tajné životy (2014) (seriál)
Zrkadlo občana Pokorného (1967) (seriál)
A. C. Dupin zasahuje (1970) (seriál)
Bořivoj Navrátil
Československo
Najlepšie seriály:
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989) (seriál)
Muž v pozadí (1995) (seriál)
Vlak detstva a nádeje (1985) (seriál)
Eduard Bindas
Československo
Najlepšie seriály:
Dobrodružstvá Budzogáňa, zbojníckeho kapitána (1972) (seriál)
Útek zo zlatej krajiny (1977) (seriál)
Mesto tieňov (2008) (seriál)
Jaroslav Rozsíval
Československo
Najlepšie seriály:
Návštěvníci (1983) (seriál)
Alžbetin dvor (1986) (seriál)
V tieni vlkov (1971) (seriál)
Jan Fuchs
Najlepšie seriály:
Roky prelomu (1989) (seriál)
Ladislav Miškovič
Slovenský štát
Najlepšie seriály:
Roky prelomu (1989) (seriál)
Igor Makovický
Československo
Najlepšie seriály:
Útěk do Budína (2003) (seriál)
Roky prelomu (1989) (seriál)
Ján Kožuch
Najlepšie seriály:
Chlap v dome (1986) (seriál)
Škola detektívky (1989) (seriál)
Roky prelomu (1989) (seriál)
Ján Mistrík
Slovenský štát
Najlepšie seriály:
Lekár umierajúceho času (1983) (seriál)
Útek zo zlatej krajiny (1977) (seriál)
Straty a nálezy (1974) (seriál)
Igor Čilík
Slovenský štát
Najlepšie seriály:
Tisícročná včela (1983) (seriál)
Nepokojná láska (1975) (seriál)
V tieni vlkov (1971) (seriál)
Martin Liška
Najlepšie seriály:
Rozsudek (1970) (seriál)
Duhový luk (1972) (seriál)
Roky prelomu (1989) (seriál)
Hynek Kubasta
Československo
Najlepšie seriály:
Četnícke humoresky (2001) (seriál)
Safari (1986) (seriál)
Ranč Pri zelenej sedme (1998) (seriál)
Milan Šulc
Československo
Najlepšie seriály:
Četnícke humoresky (2001) (seriál)
Bakaláři (1972) (seriál)
Arrowsmith (1997) (seriál)