Recenzie (4 488)
Kancl - Série 3 (2006) (séria)
Jako z jiného světa. V každém díle megavtipné, jsou tady narážky na všechno, co už je dneska zakázané a ve skvělém obsazení (v téhle sérii s výpomocí Helmse a Rashidy Jones).
Střípky ženy (2020)
Tragický domácí porod a následné vyrovnávání se s tím vším. Herecky zajímavé, ale tak nějak chladné a vlastně nezajímavé. Když to navíc srovnám třeba s "podobným" Místem u moře, tak to kope úplně jinou ligu. 5/10
Mastičkář (2023)
Svět je malý a o náhody v něm není nouze. Chvilkami na mě šly takové ty "oldboy vibes", ale tohle je nakonec jen fain středoevropská romantika. Hned po skončení bych napálil bez problému čtyři, po týdnu už si tak jistý nejsem. 7/10
Electra (2023)
Vlastně jsem moc nepochopil o čem to přesně bylo, ale kouká se na to parádně. 7.5/10
Sněžné bratrstvo (2023)
Ostudu to tomu původnímu filmu nedělá, na to je Bayona dost schopný režisér. Ale asi to není to, v co jsem doufal. 6/10
Kancl - Série 2 (2005) (séria)
s2 už je regulérní nářez. Srdcovka s přesným obsazením a jen minimem hluchých míst. Jestli něco vypíchnout, tak skvěle napsanou romantickou linku mezi Jimem a Pam.
Společně: Boj o treble (2024) (seriál)
Nevím. Vlastně hned jsem zapomněl, že jsem takový dokument viděl. Není tu nic navíc, nic kvůli čemu by to rezonovalo. Jen se opakují Pepovy proslovy, sem tam někdo z hráčů ukáže psa. 5/10
Kancl - Série 1 (2005) (séria)
Je to skvělé. Chvíli jsem si na ten suchý humor zvykal, ale tenhle kancl je fakt hodně sympatický. Nejlepší díl asi basketball, v tu chvíli jsem si uvědomil, že rozhodně nezůstanu jen u s1.
1670 (2023) (seriál)
Nejslavnější Jan Pavel v dějinách Polska, jeho rodina a jeho vesnice. Půlka. Ta menší. Bez debat skvělé. 9/10
Pacifik (2010) (seriál)
Válečné scény sice na jedničku, ale jinak je to fakt nezajímavé (sorry) a ani za nic jsem si nedokázal vytvořit vztah k postavám. S tím jsem měl problém už v Band of Brothers, ale tady to bylo ještě horší. Paradoxně se mi tak líbily víc scény a díly mimo ty válečné jednotky (Austrálie, sanatorium, osmý díl s Basilonem, návrat domů). 5/10