Recenzie (4 488)
Policajná akadémia (1984)
Nestárnoucí klasika a zároveň nejlepší díl z této série. 8/10
Fontána pre Zuzanu 2 (1993)
Z části z nostalgie, z části kvůli chytlavému soundtracku, který bych si poslechl i teď. Je to jenom taková hudební pohádka pro odrostlejší. Nic víc v tom nehledám. A rozhodně není třeba tenhle film házet do jednoho pytle s "Kameňáky". 70%
Frida (2002)
Salmino dítě, které si doslova vydupala a ty vavříny za něj sklízí zaslouženě. Přiznám se, že napoprvé na mě ten film moc silně nezapůsobil. O to víc jsem si ho ale vychutnal napodruhé. Hodně silné 4 hvězdy a mám pocit, že další projekce už bude za čistých 5....8.5/10
Americká krása (1999)
Ve své době zjevení a korunovaný král nezávislého filmu. A teď? Pořád to to své čiaro neztratilo. Hlavně ta obýváková scéna s hudbou Annie Lennox u mě patří pořád do top 5 romantických scén.
Tí druhí (2001)
Poctivý horror ze staré školy, který mezi levnými remaky asijských duchařin působí skoro jako zjevení a který pro mě osobně zraje jako víno. Ani po asi 5. shlédnutí mi nezbývá nic jiného, než před Amenábarovým dílkem sundat pomyslný klobouk, uklonit se a zatleskat...Moc pěkně si to napsal, zrežíroval + také zkomponoval hudbu...Nejlepší horror za posledních hooodně let.
Nenávisť (2004)
Nemůžu si pomoct, ale vůbec mě to nechytlo. Možná to bylo duševním rozpoložením, ale lekačky na mě nefungovaly a celý film jsem doslova protrpěl nudou..
Saw: Hra o prežitie (2004)
Saw mi dal jeden z těch zážitků, na které se nezapomíná. Ještě se závěrečnýma titulkama jsem civěl s hubou dokořán. James Wan natočil jeden z nejlepších thrillerů začátku nového milénia...
Ulička zázraků (1995)
Pro mě osobně jeden z nejlepších filmů. co jsem kdy viděl. A o to víc mě mrzí, že o tomhle skvostu moc lidí v životě ani neslyšelo...