Posledné recenzie (4 488)
Kancl - Série 3 (2006) (séria)
Jako z jiného světa. V každém díle megavtipné, jsou tady narážky na všechno, co už je dneska zakázané a ve skvělém obsazení (v téhle sérii s výpomocí Helmse a Rashidy Jones).
Střípky ženy (2020)
Tragický domácí porod a následné vyrovnávání se s tím vším. Herecky zajímavé, ale tak nějak chladné a vlastně nezajímavé. Když to navíc srovnám třeba s "podobným" Místem u moře, tak to kope úplně jinou ligu. 5/10
Mastičkář (2023)
Svět je malý a o náhody v něm není nouze. Chvilkami na mě šly takové ty "oldboy vibes", ale tohle je nakonec jen fain středoevropská romantika. Hned po skončení bych napálil bez problému čtyři, po týdnu už si tak jistý nejsem. 7/10
Posledný denníček (3)
Systém hvězd
Cca od 2019 takhle. 5 hvězd 10/10, 4 hvězdy 8-9/10, 3 hvězdy 6-7/10, 2 hvězdy 4-5/10, 1 hvězda 2-3/10 . Zbytek odpad.