Recenzie (4 488)
Štúdio 666 (2022)
Jasně, mohlo být klidně o půlku kratší (max taková hoďka by tomu slušela fakt hodně), ale i tak se kluci z FF celkem předvedli. Herecky (hlavně) Grohl super, příběh nic objevného - ale tak jsou to FF, nikdo snad nečekal nějaký sofistikovaný horror. Kdo je má rád, nebude nespokojený. Navíc ost je dost povedené. 6/10
Operace Brothers (2019)
Další fain lekce moderní geopolitiky, ale film jako takový nějak moc vtahující není. Jen taková jednohubka s (naštěstí) hodně sympatickým obsazením. 6.5/10
Třináct životů (2022)
Záchrana thajských fotbalistů ze zaplavené jeskyně v létě 2018. Matně si vybavuju, že se něco takového stalo, nicméně Howardovu verzi záchrany už jen tak z hlavy nevytluču. Je to tísnivé, depresivní (furt prši), zdánlivě neproveditelné a ve finále se i těm nejlepším potápěčům můžou rozklepat kolena. 7.5/10
Bratia (2023)
Před pár měsíci jsem četl Novákovu knížku Zatím dobrý, bez které bych byl ve filmu dost ztracený. Fakt mi ten film nedával vůbec smysl, a tak ten podtitul "největší příběh studené války" tady působí dost nepatřičně.
Robbie Williams (2023) (seriál)
Na to, že to má 4 cca hodinové díly mi tady zůstává dost bílých míst. Něco se přejde pár větama, něco se přeskočí...Mohlo to prostě jít víc do hloubky, pak bych tu oběť Williamsovi věřil víc. 7/10
Barry - Série 4 (2023) (séria)
Konec dobrý, všechno dobré. Po nijaké s3 se mi do finální série nechtělo, nakonec se to ale vyplatilo. Hlavně zakončení (nebo spíš celá druhá půlka s4) je dost dějově nevyzpytatelná. Snad Hader brzo přijde s něčím dalším. 8/10
Bod obnovy (2023)
Fakt to vypadá i zní světově. Jenže ten scénář je jakože klasická nezáživná česká detektivka. Škoda. 6/10
Sitara: Nechte holky snít (2019)
Kraťas beze slov o domluvených sňatcích a zničených holčičích snech. Vlastně to poselství toho animáku je silné, samotný animák mě ale vlastně moc nebavil. 5/10
Pořád jsem to já (2014)
Tahle bolestivá dramata si jsou často dost podobná, vždycky silná. Tady mi ale nesedly některé detaily v příběhu, které ho "odlidšťovaly" a vlastně i ty vedlejší postavy (Bosworth, Stewart). 6.5/10
Bardo, falešná kronika několika pravd (2022)
Když člověk přistoupí na to, že tohle vůbec není divácký film a Inarritu si to natočil tak trochu pro sebe, tak se ta výplň mezi krásnými obrazy a místama zajímavými dialogy dá přežít. Nikdy bych ale nevěřil, že půjdu "přežít" Inarritův film. 4/10