Obľúbené seriály (9)
Rozvedený se závazky (2010)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998)
Film noir, jazz a sci-fi. Už len táto kombinácia naznačuje, že sa nejedná o vaše štandardné, generické anime. Cowboy Bebop je neuveriteľne štylizovaný a ozvučený mix žánrov, ktorý by si nemal nikto nechať ujsť. See you space cowboy. 5*
Čas na dobrodružství (2010)
Neskutočne originálna vec. Vtipné zápletky a absolútne nepredvídateľné pointy.
Horace and Pete (2016)
Keď sa povie webseries, tak si človek určite nepredstaví sociálnu drámu v štýle divadelného realizmu. Statická kamera, sporadický strih, minimálna hudba, Horace and Pete je založený na jedinej veci a to fantastickej zostave hercov, stvárňujúcich výborne napísané, uveriteľné postavy.
Červený trpaslík (1988)
Jeden z najvtipnejších seriálov, aký som kedy videl. Obrovské množstvo parádnych narážok, scénok a hlášok, ktoré pobavia aj po niekoľkých zhliadnutiach tohto skvostu. 100%
Komparz (2005)
Ak vám dávkovanie humoru a pre niekoho možno pomalšie tempo sadnú, tak sa neodtrhnete.
Beck (2004)
Krásny a inšpiratívny seriál s pomalým tempom a dobrou muzikou.
Flight of the Conchords (2007)
Kreativita, neotrepaný humor a veľa vtipných skladieb a choreografií. Nie len pre tých čo majú radi muzikály a hudobné filmy ale aj pre tých čo sa radi zasmejú. Jeden z najlepších seriálov poslednej doby.