Recenzie (1 032)
Bytosť (1982)
Mrazivý a znepokojující zážitek, ve kterém jako by psychiatrická péče sama byla nebezpečnou entitou ničící s podobnou vervou hlavní hrdinku.
Walpuržina noc (1971)
Zajímavý příběh, bohužel mi nesedlo jeho zpracování. Opravdu bych si přál, aby se mi film líbil více, protože své nepopiratelné kvality má, ale nebyl to můj šálek kávy.
Vlkolak (2010)
Andrew Kevin Walker měl pravděpodobně záměr udělat z Vlkodlaka patřičně tragickou figuru pronásledovanou vnitřními démony i okolím. Zda selhal on nebo jen režisér Jon Johnston je na diskuzi, ale výsledek je emocionálně chladný jak měsíc za úplňku.
Vlk (1994)
Zajímavý koncept, kterému hrozně škodí neúměrná délka a předvídatelnost. Ani výborný casting a práce trikařů mi nezbránila v zívání.
Strieborná guľka (1985)
Excelentní práce trikařů a tvůrců masek, vynikající Gary Busey a to je bohužel vše, co mohu pochválit. Křečovitý příběh i dialogy s nezdravým množstvím patosu mi opravdu hodně kazily zážitek.
Psí vojaci (2002)
Psí vojáci jsou žánrovou lahůdkou, která s patřičným nadhledem propojuje mýtickou kreaturu, paranoidní atmosféru a vojenskou buzeraci do nezaměnitelného mixu. Spousta skvělých nápadů (černobílé POV vlkodlaků, výborně vystavěná dynamika mezi postavami a závěrečná patnáctiminutovka) a využití nižšího rozpočtu na maximum. Doporučuje 9 z 10 fanoušků Filipa Topola.
Prokletí (2021)
Historické zasazení, kamera i hudební podkres na jedničku. Jako horor funguje film pouze sporadicky navzdory gore scénám. Je to škoda, protože Sean Ellis atmosféru navodit umí.
Prekliatie (2005)
Odfláklý scénář zachraňuje nová generace herců, která se později uchytila v Hollywoodu. CGI scény hrozné, ale speciální efekty Ricka Bakera parádní.
Bratstvo vlkov - Hon na beštiu (2001)
Ze začátku jsem měl pocit, že se Gans snaží točit ve stylu Barryho Lyndona, brzy se ale tón snímků změnil v brakové a notně natahované dobrodružství.
Kick-Ass 2 (2013)
Béčkovější pokračování, které ale hned několikrát silnými scénami obhájí svou existenci. Jen by to chtělo více Jima Carreyho a méně scenáristických berliček.