Recenzie (699)
Prázdnota (2020)
Výborný začiatok s potom nič až titulky.Blbosť, nekonečné čakanie na niečo čo nepríde.
Narušiteľ (1989)
Prvá polovica vyložene nudná,musel som sa tým prekúsavat a druhá polovica to už nezachránila, priemer.
Mandy: Kult pomsty (2018)
Depkohaluz a fantazmagória,nuda,toto nemusím.
Children of the Corn: Runaway (2018)
Nerozumiem ďalším zbytočným kukuričnym klaskom,bolo to presne tak otrasné ako som čakal.
Krvavá hostina (2005)
Dostatočne krvavé, dostatočne nudné, dostatočne debilné.Taká krvavá kravina.
Karanténa 2: Terminál (2011)
Zlé pokračovanie, zlý horor, zlý film.
Loď duchov (2002)
Zmariapana to je blbina,toto by nedesilo ani predškolákov.
Karanténa (2008)
Neporovnavam s REC,lebo by bolo za 3,ale film je dobrý, takže ak dáme REC stranou je to fain.
30 strieborných (2020) (seriál)
Začína to velmi dobre, hororová atmosféra sa však rýchlo vytratila, nepochopiteľne sa to mení na nejaké fantazy a príšerné digitálne monštrum s grafikou PS 3.No škoda teda..
Záhadná bouře (2018)
Oriol išiel viac do drámy tentoraz ako do thrilleru, mysteriózna forma klasicky zachovaná,ale premna to bol tentokrát slabší kúsok.