Recenzie (700)
Nikto (2021)
Yes,yes,yes,yes!!! Konečne som dostal po veeeelmi dlhej dobe plnokrvnú vtipnú akčnú smršť.Vyslovene som si to užíval od začiatku až do konca.Za mňa najlepší klasický akčňák za posledné veeeelmi dlhé mesiace.A k Wickovy by som to nerád prirovnával, nakoľko John svojimi výkonmi patrí už skôr k Avangers.
Narcos (2015) (seriál)
"Capo do túto capi"!!!
Lovecraftova země (2020) (seriál)
Politickú korektnosť je tu cítiť úplne všade a asi to bol zámer,inak si tento počin nedokážem vysvetliť.Neskutočna zlátanina.Po prvom vcelku vydarenom diely to išlo strmo dole a do očí bijúce odkazy politickej korektnosti už ľudí asi stvu a ani sa im nečudujem.Velke sklamanie.
The Toll (2020)
Ach jaj,toto bolo utrpenie, ďalší z filmov,cez ktorý sa musí človek doslova prekúsavať.50 minút kecat a behať s baterkou po lese ozaj nestačí.Aj ked finále nebolo zlé.
Univerzálny vojak (1992)
JCVD! Hodnotenie je silno subjektívne a zaujaté v prípade žán klóda takže nemôžem za menej 💪
Deň nezávislosti (1996)
Úžasná, zábavná, sci-fi akcia pre popcornoveho diváka čo sa chce baviť,ja som sa bavil vtedy a bavím sa natom aj teraz 75%
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Bože to bola primitívna megalomanská preplácaná blvanica.
Zrodila sa hviezda (2018)
Povinná jazda s manželkou,5 za skvelé songy a Cooopera, ktorý by dobre zahral aj parenú buchtu.
Nečakané odhalenie 2 (2014)
Oproti jednotke brutálny pád až do suterénu.
Napätie (2021)
Na toto som sa vyložene tešil,nakolko dobrých hororov je v posledných corona mesiacoch ako šafránu a toto prebilo zatiaľ úplne všetky tohtoročné pokusy o dobrý horor.Od začiatku to stavia na hustej klaustrofobickej atmosfére, ktorá sa do 40 minúty starostlivo buduje a potom to odpáli.Dalsi príklad,ako sa dá urobiť atmosféra aj bez prepálených efektov.Zatial najlepší horor v tomto roku.