Recenzie (699)
Válečná generace (2013) (seriál)
Bezpochyby najlepší film, mini séria,svojho žánru.Tuto padajú na hubu aj Štefanové vojnové blockbustery.Film hlavne nesúdi, čo veľmi vítam.Skvelý český dabing.
Legendy kriminalistiky (2017) (seriál)
Velmi autentický dokument,90 roky boli divočina a dobré rekonštrukcie prípadov.
Vetřelci dávnověku (2009) (seriál)
Seriál pravdepodobne ešte viac spolarizuje skupiny verím a neverím,je na každom ako si to každý preberie.
Napoleon (2002) (seriál)
Mám rád historické filmy,Napoleon je dobrý,nijak prevratný,ale zaujímavý s dobrým obsadením.Taky nedeľný maratón o mužovy s postavou malou,zato odvahou veľkou,o veľkej historickej postave svetových dejín,veľkom strategovy, muža disciplíny a cti a veľkého patriota.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
brutalne,srandovne,no je to ASH.
Gróf Monte Christo (1998) (seriál)
Nemám šajnu čo má donútilo v škole čítať túto knihu,ale už vtedy to bolo vynikajúce,a táto filmová adaptácia, videná dávno,znovu som sa k nej vrátil a nestratila nič na svojom čare, skvelá mini séria s parádnym Gerardom.
VFW (2019)
Stretko vyslúžilých hereckých veteránov,osobne si myslím, že pred pár rokmi by sa s týmto kúskom nepochválil každý,jako krv a odstrelene hlavy nestačia na dobrý film teda si myslím.
Hannibal (2001)
So Silent of The Lambs sa to nedá zrovnávať,to je úplne iný level,ale kulinárske kúzlo Hopkinsa proste funguje.
Identita (2003)
Toto sa podarilo.schizofrenia je vždy dobrý námet na thriller,kulisy jak vystrihnuté z Bates motelu,brilantný,ale dosť predvídateľný záver.
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Tento animák vo svojej dobe prepisoval históriu a fičali naňom asi všetky deti.Osobne som bol donútený pozerať to minimálne 100 krát.A nutno dodať, že to baví stále.