Recenzie (699)
Jawan (2023)
India ide svoje bomby a Kumar nezaostal,je tam cítiť obrovská snaha a rozpočet že im je šumák a idú bomby.Zase to je na hrane paródie,ale vykreslené tie vzťahy pracujúcich,tvrdo pracujúcich ľudí vs zlý boss(systém )je skvelá myšlienka a nikdy nezostarne,tak prečo nie.Ale tá stopáž je otrasná.
Temná pouť (2020)
Kdo sa chce neustále pitvať v drámach a depresia na každom kroku, ešte aj remeselne nezvládnutá a otravná.
Monarch: Odkaz monster - Odjezd (2023) (epizóda)
No po druhej epizóde je to bez monštier zatial..
Nejlepší Vánoce na světě (2023)
Ak chcete mať príjemné vianoce,nekukať toto.
Vzpomínka v mlze (2023) (seriál)
Príbeh opilca.Navyše ho nemáte radi je to hovado ožralé.
Tvorca (2023)
Tak to je sračka.Kdo čakal nadupané originálne sci-fi bude horko sklamaný.Je to nuda k posraniu.Technická stránka fajn,ale to si môžem rozložiť karimatku pred Jaslovské Bohunice, síce je pekné vidieť tú technológiu,ale kukať na jeden komín je hruza.
The Puppetman (2023)
Bench press a horiacia gebula boli fajn.
Sewu Dino (2023)
No Kimo si vybral slabšiu chvíľku.Prepálil stopáž a moc strachu nenahnal.Slabšie 3*.
Sly (2023)
Sly narozdiel od pompézneho dokumentu o Arnoldovy je úplne iný ako som vlastne čakal.Je úprimný,ide viac do hĺbky a hlavy samotného Stalloneho,kde nájdete nesmierne húževnatého,skromného a inteligentného človeka s obrovským zmyslom pre spravodlivosť a správnu vec.Človeka s veľkým srdcom ktorým táto legenda bezpochyby je.Stallone inšpiroval svojim Rockym celé generácie a milióny ľudí vrátane mňa a to si zaslúži obrovský rešpekt a úctu.Podobných ludí, ktorí takým masívnym spôsobom dokázali inšpirovať ľudí k športu a plneniu vlastných snov,by som v súčasnosti hľadal už len velmi ťažko.Sly ako dokument je veľmi inteligentným, citlivým,dojemným a miestami aj smutným príbehom.
Život na naší planetě (2023) (seriál)
Pravdepodobne najlepší dokument svojho druhu, aký je možnosť vidieť.Absolútne úchvatný seriál.