Recenzie (699)
The Gray Man (2022)
Veľký rozpočet, dobré obsadenie, obrovská nuda.Šedé zmoknuté béčko s obrovským rozpočtom, ktoré ma už po hodine začalo uspávať.Ale toto je už typický Netflix, že v drvivej väčšine je to zas len sklamanie a už ma to začína vytáčať.2-3*
Čierny telefón (2021)
Dlho som nevidel tak napínavý film sakra.A niektoré lakačky boli na infarkt myokardu.Velká spokojnosť.
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Totálne nefunkčná paodnož značky Resident evil, ktorá neprináša okrem raw-vega,LGBT,africko teenegerského sociálne dramatického výplachu absolútne nič nové.O horore tu nemôže byť ani reč, scény so zombie by sa dali v celom tomto paškvile rátať na sekundy a monštrá na troch prstoch vrátane úplne otrasnej dúhovo rozprávkovej husenice, ktorá evokuje skôr pobavenie ako creepy monštrum.Velmi slabá RE: posledná kapitola pri tomto hnuse vyznieva ako hororový klenot.Otrasný casting, otrasný príbeh, nulové napätie, nulová atmosféra, veľmi amatérky podaná sračka, ktorá dehonestuje značku RE.Silno to líže odpad.
Resident Evil: Lék - Proměna (2022) (epizóda)
Zatiaľ najlepší diel. Konečne nejaká akcia a pekní zombíci,aj ked to celú túto biedu rozhodne nezachráni.
Resident Evil: Lék - Vítejte v New Raccoon City (2022) (epizóda)
Prvá epizóda,značné sklamanie.Masírovanie mozgov trendami modernej doby je výrazné,ale to by tak nevadilo jak nulové napätie, lacný look,okolo hororu to moc nechodilo a absolútne otrasná rozprávková mega húsenica multicolor.No uvidíme dalej.
Vrah mé dcery (2022)
Veľmi smutné,znepokojivé a frustrujúce najmä zo strany otca.
D.B. Cooper: Kde je mu konec? (2022) (seriál)
Zbytočne rozťahané do štyroch epizód.Stačili úplne dve,po nejakom čase to začína nudiť a samotný prípad není nijak bombastický.2-3*
Údolí mrtvých (2020)
Ščúl fakt nevím,či to mala byť sranda,alebo to mysleli vážne.No nevyšlo ani jedno,ani druhé.
Thor: Láska a hrom (2022)
Konečne mi Marvel po dlhšej dobe brnkol na strunu.Chris je neskutočne zábavný a zábavný je aj nový Thor.Atraktívne prostredia, skvelá energia a dynamika,ktorej dáva parádnu plnokrvnú šťavu Guns N' Roses čo je jedna z mojich najobľúbenejších kapiel.Marvel ma po nejakom čase,ked plátnu vládne DC skutočne potešil a zabavil.
Mořská příšera (2022)
Tak trochu sklamanie.Animácia síce dobrá,ale na zábavu dosť sterilné, čo je teda podstatná vec pri rodinnom animáku a dobrodružstvo je slabé a nudné.