Recenzie (699)
Bol raz jeden kráľ... (1954)
Asi najkrajšia rozpravka aku som kedy videl.Vtipná,inteligentná,kúzelná.A fantastický Werich a Burian.Toto je neodmyslitelný klenot kinematografie.Kam sa hrabú amíci.
Perinbaba (1985)
Je to parada,aj ked som si neni isty ci to je rozpravka....bez tej ústrednej melodie by to bol celkom slušný dobový horor
Astral (2018)
Totalna nuda,nezáživné,po 40 minutach som to chcel vzdat,ale nevzdal som to a urobil som zle.
Modus Anomali (2012)
Prepatý indonézky magor chce zaživat nove dobrodružstvá,uspí sa a hra moze zacat.Určite to dokaže udržat v napeti od zaciatku az do konca aj ked tempo pomaly upadá,ale seci su zvedavy jak to dopadne.lepsi priemer o chlp.
Halloween (2018)
Nevim dokedy sa týto dvaja budú navzájom loviť,už su vo veku kedy by si mali dávať čajové dýchanky.Zaujimavý zaciatok,slabší už tuctový priebeh,slušný konec.Celkom to ale bavilo.ten kill s prepichnutym krkom bol paradny.
Legendárna partia (2012)
Toto je pecka bez rozdielu veku.
The Haunting (2018) (seriál)
Tak toto bola jazda na strele.Hluché chvíle neexistujú,non-stop mrazivé,ducharina jak vyšitá a podstatne dramatické.Herci parádni,leze to pod kožu od minuty k minute.
Slender Man (2018)
Totalne zbytočný odfláknutý,na kolene urobeny film,nudný,hororove prvky žiadne,toto mozu púštat pred spanim namiesto hypnogénu.
Predátor: Evolúcia (2018)
Neviem,ale Arnold musel Blackovy v minulosti strasne ubližit,že vypustil von túto pomstu!Toto nebolo zdaleka na kino,nieto ešte další predátor.A túto hovadinu s totalne otrasnými hercami nevytrne ani solídna záverečna desatminutovka.Hanba.