Recenzie (699)
Gundala (2019)
Tak toto bol ozaj biedny pokus.Indonezkych filmov som videl už dosť,ale toto bolo veľmi slabučké.Prvá hodina sa neuveriteľne vlečie v zlom ázijskom sociálnom rozpoložení,akcia až na pár školských bitiek nikde.Pár slušných digitálnych efektov,ale to ozaj na tú stopáž nestačí.Velká nuda.
Jak jsem se stal gangsterem (2019)
90 roky po Poľsky!!Kurvy,chlast,drogy, únosy, vraždy,proste postkomunistický vývoj vyštrnganej demokracie v praxi.Divoky západ v tých rokoch vo všetkých týchto krajinách bol rovnako westernový.Poláci to dali do filmu a dali to autenticky a kurva dobre!!Mafia po Poľsky yeeeea.Zákusek!
Posledný výstrel (2021)
Tento krát sa Liam v nudnom a vláčnom súboji s cartelom moc nezapoťil a vo výsledku je to aj cítiť.Slabučké.
The Changeling (1980)
Veľmi dobrá ducharina ktorá pracuje výlučne s atmosférou.Režisérsky výborne zvládnuté, skvelá hudba a herci perfektne dotvárajú atmosféru.
Sama proti všetkým (2019)
Celkom vydarená žánrová jednohubka.
7500 (2014)
Zmariapana to bola brutálna nuda v kokpite a navyše potme.
Úsvit planéty opíc (2014)
Je tu vidieť podstatný rozdiel medzi jednotkou,dawn je zamna určite slabší a cesta akou sa rozhodli ísť mi moc nesadla, navyše Jason Clarke mi je extrémne nesympatický herec.
The Virtuoso (2021)
Otrasný monológ od začiatku ktorý mi neskutočne liezol na nervy.Film slabší priemer.
Deti (2020)
Takéto veci zažívam dennodenne, nepotrebujem sa nato aj pozerať v tv,ako film priemerná úsmevná dráma o každodennom rodinnom živote a jeho svetlých aj strastiplných stránkach.
Nikto (2021)
Yes,yes,yes,yes!!! Konečne som dostal po veeeelmi dlhej dobe plnokrvnú vtipnú akčnú smršť.Vyslovene som si to užíval od začiatku až do konca.Za mňa najlepší klasický akčňák za posledné veeeelmi dlhé mesiace.A k Wickovy by som to nerád prirovnával, nakoľko John svojimi výkonmi patrí už skôr k Avangers.