Recenzie (699)
Utajený pasažér (2021)
Žmariapana skoro som porodil kým som to dal.Takto impotentný sci-fi som teda nečakal.
Love, Death & Robots - Tajná válka (2019) (epizóda)
Premňa jednoznačne najlepšia epizóda.
Reality Z (2020) (seriál)
Zombíci dobrý,aj Gore nebolo špatné,ale úplne zbytočný remake Dead setu.
Haunted: Latinská Amerika - Dům zatracených (2021) (epizóda)
Keby neboli neustále prestrihy na partiu utrapenych a dosť nepekných mexičanov,a skrátili to, tak by to bolo možno fain.
Bláznivá dovolenka (2015)
Vacation bez Chevy Chaseho není tá správna dovolenka,aj keď je film fajn, starí Griswoldi sú proste bezkonkurenčná rodinka na akékoľvek prázdniny.O podobné pokusy refreshnut tak dobré originály by som sa asi nepokúšal.5/5
Šanghajskí rytieri (2003)
Táto dvojka jednoducho funguje,sadli si jak riť na šerbel a pokračujú v dobrej zábave.
Nočné mory z temnôt (2019)
Slama z huby,vidly masírujúce chrbticu, niektoré scény sú fakt dobré, silné 4.Takého strašáka si zaslúži každý poctivý poľnohospodár,keremu spoluobčania udrbú aj posledný klas kukurice 🌽
Dnes v noci v lese nikdo nespí (2020)
Ale no Poliaci má už druhý krát po sebe milo prekvapili,po parádnej jak zostalem gangsterem,tento krát servírujú pach krvi vo vlastnom prevedení a není to vôbec márne.Keby som mal k tomu krowky,bolo by aj za 4.
Škola hrůzy (2018)
Filipínska bieda,k tomu není moc čo dodať.
Děsivý dům (2020)
No,děsivý dům není až tak desivý, respektíve není desivý vôbec,za komančov by bol tento produkt zaradený do kategórie"pre deti a mládež"a presne taký je.Dotvaranie atmosféry na štýl Stranger things vrátane hudby není čisto náhodná.Môžu púšťať v Rakúskych škôlkach pred spaním.