Obľúbení režiséri (10)
Schindlerův seznam mluví za vše :-) a samozřejmě další oblíbené filmy od tohoto režisera Zachraňte vojína Ryana,Chyť mě, když to dokážeš,Válka světů....
od tohoto režiséra mám nejraději filmy Sedm a Hra, z novějších pak Muži, kteří nenávidí ženy, to se mu také povedlo :-)
K němu není co dodat :-) frajer ,moje nejoblíbenější filmy jsou Valmont,Amadeus,Přelet nad kukaččím hnízdem,Vlasy a Goyovy přízraky.Super!!!
Také můj velice oblíbený režisér .myslím,že nenatočil jedinej špatnej film! Miluji jeho filmy Mafiáni,Casino,Prokletý ostrov,Skrytá identita a Věk nevinnosti !
Barbra natočila jen 3filmy,ale všechny jsou moje oblíbené!! Pán přílivu-moje srdcová záležitost a stejně tak Dvě tváře lásky . Jentl se mi také líbil.Mj. ji mám ráda i jako zpěvačku a herečku....prostě umí
Výborný herec a výborný režisér...nevím v čem je lepší :-) rozhodně jeho filmy Madisonské mosty,Tajemná řeka,Million Dollar Baby,Gran Torino ,Výměna a Život po životě mluví za vše...jeden lepší film než druhý,prostě komu čest tomu čest :-) A to je prý ještě výborný skladatel..... :-)
Už kdysi se mi líbil jeho film Honba za diamantem a jeho novější filmy,mě také nezklamaly :-) Nejraději mám samozřejmě Forrest Gump a Kontakt to je také moje srdcová záležitost.Ještě se mi líbí Trosečník,Pod povrchem a Vánoční koleda...
Vykoupení z věznice Shawshank a Zelená míle jsou pro mě TOP 10.Škoda,že točí spíš seriály,ale stejně se velice těším na jeho nějakou další takovouhle pecku :-)
Extravagantní podivín,který mě prostě baví :-) Moje nej filmy od tohoto režiséra Střihoruký Edward,Ospalá díra,Mrtvá nevěsta Tima Burtona,ale i Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street má něco do sebe :-)
Titanic a Avatar se mi velice líbí! Jinak i jeho ostatní akční filmy nejsou špatné...př.Pravdivé lži atd