Recenzie (1 565)
Bravo Girls: Všetko alebo nič (2006)
Pro ty, co čtou Bravo girls, nesporně povinná záležitost. Pro ostatní jednohubka, na některá děvčata se ovšem pěkně kouká...
Asterix a Vikingovia (2006)
Celkem pohodovka - na nejlepší díly to nemá, nový dabing mi moc nesedl, ale příjemně to odsejpalo.
2001 maniaků (2005)
Pro mě příjemné překvapení, jenom jsem tam nenašel tu komedii (snad s výjimkou uřezaných hlav). To, že při zabití se místní včetně dětí smějou, mně vtipné nepřipadá, naopak mně to děsí. Samozřejmě je ve filmu spousta klišé, ale zabití jsou napáditá, hodně gore a prsou a navíc film docela odsejpá... Třešničkou na dortu je R. Englund.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
V tuhle chvíli pro mě jasná jednička v seriálech. Sheldon je borec. Každopádně doporučuju sledovat v originále. P.S. Musím přiznat, že mé nadšení se pomalu začíná vytrácet. Z nerdovské zábavy se přesunuje do vztahů ala Přátelé, navíc scénáristé s námi nehrají čistou hru.
Princezná pre draka (2011)
Začátek mě navnadil, pak jsem si říkal, že kameraman v záběru přehlédl auta, ale ne...Celou dobu jsem čekal, že se drak zase zvětší a ono nic...Prostě v závěru docházel dech (a možná i finance).
Vianoce na štvrtú (2008)
Na můj vkus poněkud drsný humor, další důkaz o nevychovanosti děcek a dosti problematických rodinných vztazích. Brad jako Josef je spolehlivě nejlepší scéna.
Krvavý tábor (1982)
australská odpověď na italské krváky, pro mě příjemné překvapení, zajímavé herecké obsazení (co přimělo hrát v tomhle O. Hussey, kterou asi budete znát z filmů F. Zeffirelliho, bůhví), dost dobré gore, zajímavé nápady.
Krstný otec III (1990)
slabší než předcházející díly, každopádně důstojné zakončení celé trilogie.
Skratky ku šťastiu (2003)
Těšil jsem se na J. L. Hewitt, ale ve filmu byla příliš krátce...
Krstný otec II (1974)
Druhý díl se mi líbil více než první...