Recenzie (1 564)
V labyrinte smrti (1996)
Spousta klišé, nevyužitý herecký ansámbl.
Smrtící oheň (1997) (TV film)
Nulová výprava, hrozné herecké výkony.
Rozdvojená duša (1945)
Filmu jednoznačně dominuje Ingrid Bergmanová (při vší ústě k Peckovi). Výborná hudba, Dalího návrhy. Stáří snímku je nicméně patrné (zadní projekce při lyžování).
Gui si (2006)
Poměrně originální nápad, zajímavá atmosféra.
Tanec s mŕtvymi (2006)
Duchařská historka, která to v druhé polovině pořádně rozjede. Kladem jsou dobré efekty a atmosféra.
Den šelmy (1995)
Výtečná černá komedie s řadou nezapomenutelných výstupů
Zrkadlová maska (2005)
Vizuálně skvělé vyprávění, které ale není pro děti.
Potomkovia ľudí (2006)
Hodně intenzívní záležitost, dosti syrová, Owen v hlavní roli...k tomu není co dodat.
Iluzionista (2006)
Zajímavé herecké obsazení, natáčení probíhalo u nás, ale historicky velice nepřesné, pointa je bohužel očekávaná...
Môj sused Totoro (1988)
Docela obyčejný příběh jedné rodiny, ovšem se spoustou skvělých nápadů, kouzelnou atmosférou.