Recenzie (1 565)
Steamboy (2004)
Možná zbytečně natahovaný snímek, vizuálně ovšem dokonalý.
Stopár (1986)
Svého času klasika na videu. Životní role pro R. Hauera. Škoda jen, že je až tak moc nesmrtelný.
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
Ze skvělé předlohy to šlo natočit lépe.
Strašidélko Plísňák (2004) (TV film)
Námět připomíná Příšerky s.r.o. Chvílemi je to zábava.
Strašidla z Buxley Hall (1980) (TV film)
V tv uváděn pod názvem "Strašidla z Buxley Hall".
Potkaniar Willard (2003)
Humor jsem v tom hledal marně, poked se tedy nesmějete v okamžiku, kdy hlavní hrdina mluví, gestikuluje, spí s hlodavcem, vydává příkazy typu dovnitř-ven apod. Horror - v několika málo okamžicích - rozpadávající se matka. Herecké výkony jsou hrozné a všichni to berou hrozně vážně.
Šťastní spolu (1997)
Film šel mimo mě, téma mě nezaujalo.
Stvorení pre lásku (2000)
Vizuální stránka dominuje nad obsahem. Předchází 2046.
Play (2005)
Sympatická hlavní hrdinka
Mrtvá a živá (1940)
Výborné herecké výkony, pro mě 70 procent