Recenzie (1 555)
Vysočina (1984)
Dobrodružný.
Šialený Max 2: Bojovník ciest (1981)
Asi nejlepší z celé trilogie.
Šialený Max (1979)
Role, která udělala hvězdu z neznámého Mela Gibsona. Automobilové honičky točili špičkoví kaskadéři.
Divoké pivo (1995)
1* za Markétu Hrubešovou.
Vražedná ambícia (2002)
1* za Elizabeth Berkley.
Pekelník II - Zviazaný s peklom (1988)
Můj nejoblíbenější díl. Atmosféru to aspoň trochu zachovává a ten labyrint je prostě skvělý.
Pekelník III - Peklo na Zemi (1992)
Tenhle film platil v 90. letech za gorefest (scéna v nočním klubu). Atmosféra je pryč, tak aspoň akce a ty efekty. Hellraiser tady měl skončit.
Vodný svet (1995)
Nevím, proč všichni mluví o propadáku, když se podívám na tržby...
Vnútorný vesmír (1987)
Meg Ryan to tehdy opravdu seklo.
Vikingovia (1999)
Opět se nepodařilo zfilmovat původně slušnou knihu.