Recenzie (1 555)
Ospalá diera (1999)
Výborná atmosféra, ostatně kdo by od Burtona něco takového nečekal? Depp v hlavní roli - překvapivé. :)
Osobný strážca (1992)
Odpočinková romantika, zvláště Vaši rodiče to milovali :)
Osemnásty anjel (1997)
Škoda závěru filmu, zbytečně překombinované, zajímavé vybrat si R.Leigh Cookovou do hlavní role.
Osamělý vlk (1988)
V tv uváděn jako Osamělý vlk. Horror o vlkodlakovi na střední škole. K.Hartová to má vyšetřit. Speciální efekty nic moc, převážná většina filmu se odehrává v noci.
Orol pristál (1976)
Válečná klasika.
Predvianočná nočná mora (1993)
Skvělý animovaný příběh o městečku Halloween, kde se rozhodli převzít štafetu po Santa Clausovi a dávat dárky dětem o Vánocích.
Tri oriešky pre Popolušku (1973)
Nejlepší Popelka, která kdy byla natočena.
Kosatka (1977)
Film natočený údajně podle skutečné události. Zřejmá inspirace Čelistmi, ale to nepřekvapuje. Vynikající hudba Morriconeho, skvělé podmořské záběry - je vidět, že kosatky se dobře natáčejí. Co moc nefunguje, je vztah mezi Harrisem a Ramplingovou. On je vlk samotář, jí zase moc nejde role ochranitelky. Některé scény ovšem berou za srdce - doprovod mrtvé kosatky k pláži.
Operácia Žralok (1991) (TV film)
Film podle skutečné události. Plavba lodi U.S.S. Indianapolis a její ztroskotání, záchrana přeživších členů posádky z hladiny. Pokud jste viděli Čelisti a pamatujete si Quintův monolog, pak víte, co je čekalo. :)
Old Boy (2003)
POMO ten film vystihl jednou větou. Naprosto s ním souhlasím. Možná je to tím, že všichni ten film tak chválí a člověk očekává kdovíco.