Recenzie (1 564)
Veľká zem (1958)
Pro mě vedle Leoneho opusů jeden z nejlepších westernů.
Msta přichází z močálu (1982)
U nás rovněž pod názvěm Věc z močálu.
Vec (1982)
Po Vetřelci druhá klasika scifi horroru.
Piraňa 3D (2010)
Mám rád horrory s vodní havětí. Piraňa mě v tomto naprosto plně uspokojila. Je to dostatečně zábavné, průzkum podvodní jeskyně má správnou atmosféru, druhá polovina je gore fest, kde se Aja nebojí ukázat prakticky nic. Jediné minus vidím v tom, že tenhle scénář mohl natočit opravdu kdokoliv, v tomto souhlasím s předcházejícími komentáři. A taky nevím, kde v tom byla komedie.
Anjeli pomsty (2002)
Nehrát v tom Joanna Pacula snažící se pomstít Hauerovi, tak bych to nedokoukal.
Klub vydieračov (2007)
Opět jeden film se šokující pointou (tentokrát dvojitou), která obrací celou kostru příběhu. Maria Bello vypadá skvěle v čemkoli.
Bojovník a čarodějnice (1984)
Karlos80 správně napsal - kopie Yojimba a Pro hrst dolarů.
V zajatí žien (1990)
V naší distribuci rovněž pod názvem V zajetí žen.
Na pravé poludnie (1952)
Klasika a Gary Cooper v hlavní roli.
Kóma (1978)
Velice slušně natočený bestseller Robina Cooka.