Recenzie (1 555)
Skala (1996)
Akční pecka, blockbuster v nejlepším slova smyslu, Connery excelentní.
Najlepší z Brooklynu (2009)
Určitě dobré kriminální drama, problémem je, že zde není jediná kladná postava, tudíž není komu fandit, protože všichni jsou v něčem namočeni.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Britská klasika. Tenhle sitcom buď milujete, nebo jste ho ještě neviděli. I Sheldon má jeho kompletní edici pro případ nouze ☺☺☺.
Mrtví jako já (2009)
seriál bohužel neznám
Pravidlá násilia (2007)
Hodně nízkorozpočtový snímek s krásnou Gillian Anderson. První polovina filmu jasně převyšuje zbytek.
Hancock (2008)
Velká škoda, že Will Smith nechtěl, aby Hancock byl tak velký padouch, a tak se přepisoval scénář a přetáčelo, až z toho vznikl takový mišmaš. Charlize Theron je ovšem kočka.
Smrť v priamom prenose (2008)
Jak už tady bylo řečeno, z námětu a scénáře to asi lépe natočit nešlo. D. Lane je pořád sexy. Pouze, když vysvětlovala svému nadřízenému, proč nemůže vypnout stránky, tak jsem smíchy málem spadl z postele. ☺
Let číslo 93 (2006)
Opravdu jsem nečekal tak intenzívní zážitek... Jediné s čím mám u Greengrasse problém, je střih (a to už od druhého Bournea).
Metoda (2005)
Ano, něco ve stylu 12 rozhněvaných mužů. K dokonalosti chybělo pouze to, že je snadné poznat, kdo vyhraje.
Nebeské dni (1978)
Krásné záběry? To ano. Příroda? Hodně detailně. Scéna s kobylkami neměla chybu. Děj? No nevím. Uspávací? Hodně. Ale věřím, že pro někoho to může být nádherný film.