Recenzie (3 976)
Dětský zvěřinec (2006) (seriál)
Bohužel, Tyllerův nový večerníčkový seriál je nepovedený. Jeho hravost je křečovitá, schází mu poetika klasické české večerníčkové tvorby, po výtvarné stránce tuctové a především Dejdarův hlas je nevýrazný - je až s podivem, že Dejdar namlouvá úspěšně a s jistotou už řadu let raubíře Barta v Simpsonových a tady odvádí tak matný výkon... Celkový dojem: 40 %.
Krakonoš a lyžníci (1980)
Spolu s Pány kluky nejlepší film režisérky Plívové - Šimkové, který je v kontextu její tvorby netradičně zasazený do minulosti přelomu 19. a 20. století. Poeticky laděný snímek o minulosti kraje, kde režisérka vyrůstala, je primárně určený dětem a tomu odpovídá i volba filmové řeči a struktura vyprávění. Klukovská dobrodružství, hry a radovánky v konfrontaci s někdy ne zcela pochopitelným světem dospělých se proplétá s pověstí o vládci hor - Krakonošovi. Celkový dojem: 75 %.
Kocour Vavřinec a jeho přátelé (1992) (seriál)
Po výtvarné stránce i z hlediska scénářů jednotlivých epizod slušně zpracovaný seriál pro malé děti -cca do 7 let věku. Celkový dojem: 75 %. Bohužel, patří k těm méně vysílaným...
Star Trek VII: Generácie (1994)
Snad víc než o kterémukoliv jiném filmu série Star Trek se o Generaci dá říci, že je určená právě a z převážné většiny početné obci fanoušků seriálu. Je tomu podřízeno mnohé - a především účelové spojení původních ( pochopitelně značně sešlých ) seriálových hrdinů s novou generací svých nástupců. Z hlediska příběhu jde o slabší díl, i když volba Malcolma McDowella coby padoušského Sorana leccos zachránila. Celkový dojem: 55 %.
Chcete být milionářem? (2000) (relácia)
Snad jediný pořad z oblasti reality show, který mě na určitou dobu zaujal a který ani s odstupem nepovažuju za ztrátu času. Chytře vymyšlený formát z dílny BBC. Celkový dojem: 65 %.
Medúza (1992) (relácia)
Budu jen papouškovat Radka99 - oproti nováckému Esu jde ať už z hlediska obsahu, formy i kvality moderování o superdílo. Bráno z objektivních pozic je to jen průměrný hudební pořad s relativně zajímavou moderátorskou dvojicí, která se snaží ( a většinou se jí to i daří ), o jistý nadhled. Celkový dojem: 50 %.
Noc s Andělem (1999) (relácia)
Nevýhodou pořadu je pochopiteně šílený vysílací čas,určitá statičnost a rozvleklost, ale i tak jde o nadprůměrný hedebně publicistický cyklus, díky kterému jsem si rozšířil hudební obzory a seznámil se se spoustou hudebních novinek i pro mě dosud neznámé klasiky. Celkový dojem: 75 %.
Peříčko (1997) (relácia)
V pořadu se vystřídalo několik moderátorů a dlouhá řada hostů, takže pár zajímavých mometů, postřehů a dokonce i vtipných rozhovorů by se našlo ( takový pan Saudek, například ), jenže kýčovité novácké hlušiny bylo neporovnatelně víc. To stupidní tlachání celebrit o erotice se spoře oděnými kráskami v pozadí bylo ztrátou času jak pro toho, kdo chce vidět něco pikantního, tak i pro toho, kdo chce kvalitní zábavu. Celkový dojem: 10 %.
Big Brother (2005) (relácia)
Pokud má televizní tvorba nějaké dno, pak je Big brother velice vážným kandidátem. Nerozumím spoustě věcí na tomhle světě, ale jak je možné, že spousta lidí s něčím podobným ztrácela čas, je vpravdě fascinující záhadou...Celkový dojem: 0 třikrát podtržená.
Eso (1994) (relácia)
Nad popkulturou se nijak neošívám a nemyslím si, že bych měl bůhvíjak velký hudební vkus. Nicméně to, co Eso ve své době představovalo, bylo ztělesněním toho nejpokleslejšího, co se v oblasti hudebních pořadů v Česku objevilo. Celkový dojem: 5 % za několik zahraničních videoklipů...