Recenzie (1 870)
Grindhouse: Auto zabijak (2007)
Tak už vim, proč se mi to tehdá na premiéře ve Varech nelíbilo. Závěrečná honička a to, jak dopadla, ty moje usmolený 3,5* rozmačkala podpatkem a rozpatlala po sobě jak hovno. Čubky čubky čubky.
Bad Boys (2010) (seriál)
Křečovitě rádobycool, ale zvládnutelné i bez kyblíku na blinky.
Elvis nebo Samuraj? (1998)
Originál s nehezky nevyužitým potenciálem. Bez toho uřvanýho kluka, kvůli kterýmu se to beztak všechno posralo, bych si to užívala mnohem víc (jasně, to by pak chtělo vymyslet jiné "zápletky" a koneckonců i to závěrečné "poselství", no a co). Hudba príma, hlavní hrdina taky (spíš než Buddy Hollyho mi ale stejnak vždycky připomínal Waitse). (3,5*)
Misia (1986)
První část skvělá (člověk hned dostane chuť zopáknout si Fitzcarralda nebo Aguirreho), ale pak už viz Dan9K, hudby stranou. (třiapůl i s rizikem, že doma dostanu na zadek)
Na budúci rok v rovnakom čase (1978)
To bylo tak milý. Začátek ve znamení bezstarostného mládí a nesmělosti, postupná proměna a odcizení (chytrý vzdalující se "každoroční" úvodní záběr domu a dobové předěly), vtipné etudy i životní rány, zvážnění. Ale stejně zas příští rok ve stejnou dobu. Poplakala som.
Míč (1991) (TV film)
♫ Nebř je tak krásný, Nebř je nejmoudřejší básník ♫
Jednou dokola (1991)
Né moc dojímací dojímák s podivnými morálními tanečky.
Kam zmizeli všichni lidé? (1974) (TV film)
(za "guinejská prasata" v dabingu opět dík!)
20 000 miľ pod morom (1997) (TV film)
Iritující neumětelská nepodařenost. A jestli ty triky byly zamýšleny jako "moderní pocta Zemanovi", pak je možná nemuseli dělat v Malování.