Recenzie (1 870)
Životopisy: Tom Cruise (2009) (TV film)
Pod pojmem "dobrý dokument" si fakt nepředstavím komentář k pár provařeným fotkám, sejmutým z dvaceti různých úhlů.
Sauna (2008)
Mám spoustu "teorií" a žádnou jednotnou logickou odpověď. No podruhý na to radši koukat nebudu, moh by mě začít svědit obličej! 8O ... Ale je to skvělý.
Na konci s dychom (1983)
Nejsem zaujatá proti remakům a už skoro ani proti Gerovi (skoro - ten jeho nepatřičně divnej úsměv mě vytáčí pořád), takže některé plky tady v komentářích mě zas docela pobavily (a schválně zaokrouhlim 2,5* nahoru). Ale stejně to bylo nějaké jebnuté.
V moci diabla (2005)
(nepamatuju, jestli to bylo na 2 nebo 3, ale vono je to stejně jedno)
Hrdinovia (2006) (seriál)
Snad v žádném jiném seriálu nejednají postavy tak strašně nelogicky a idiotsky za účelem retardovaného posunutí děje. No aspoň je to lekrace. (2,5*)
The Blindness of the Woods (2009)
:´) pletený penys
Snídaňový klub (1985)
Proč musí Estévéz hrát tak často takové přemachrované dobrákosráče? Na začátku jsem zase rostla, ale pak už to šlo. Jednoduchoučká a občas nesmyslná pohádka "ze života" pro retro týnejdžry.
Spadol z oblakov (2003)
Logika a zdravý rozum neexistuje a nikoho to nezajímá. Scénář psala režisérova patnáctiletá dcera po večerech při lampičce Hello Kitty.
Tichá pošta (2008) (TV film)
Tenhle námět (student + učitel love) mě obvykle baví, ale tady mě nebaví mdlé provedení. I když chlapec je přesně ten typ, kvůli kterému by se postarší žena mohla zapomenout, a Ursula Karven je rozhodně právoplatná milfka. TV jednohubka k nedělnímu obědu, která nezaskočí. (2,5*)
Ohnivé ulice (1984)
Dafoe tu vypadá jak z jinýho světa ještě víc než obvykle! Holý, bílý, mladý, šílený - sakra, chci zpátky pubertu! A Paré je kkt.