Recenzie (1 870)
Crossing the Bridge - Zvuk Istanbulu (2005)
Nejsem fanouškem world music, ale celou hodinu a půl jsem seděla s otevřenou pusou. Hacke tu představuje tak zajímavé figurky istanbulské i okolní hudební scény, že nezasvěcenému člověku opravdu nezbývá nic jiného, než jen s tichým úžasem zírat. Je milé sledovat, jak v dnešní "popové" době stále existují i tací, kteří dělají hudbu opravdu jen pro tu prazákladní radost z hraní (viz například hoši z ulice s jejich až anarchistickým přístupem). Rozhodně jeden z těch zajímavějších hudebních dokumentů.
Čarodejnice (1998) (seriál)
Když ňa to baví :-X
Tarzan (1991) (seriál)
Jak to může bejt v černejch?? Už jen Wolf Larson jako árijský überchlap bere minimálně dvě hvězdy (za každou svou mužnou pracku jednu :-* )
On, ona a ja (1994)
V dětství jsem u toho byla rudá až za třetí metou.
Posledný Mohykán (1992)
Vyndavání srdce, upálení, závěr = slušné trauma po zbytek dětství & zatím jediný mnou zhlédnutý Mannův film, o kterém mohu říct, že se mi líbil.
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Vzkříšení je vždycky tak trochu béčková záležitost, ne? A proč by to vlastně mělo vadit... Kdo na konci nikdy nebrečel, není člověk! Mother, mooootheeer :´( ... (původně nekritické 4* za toho krásného motýlka s nejhoršími vlastnostmi od obou)
Acid House (1998)
KOOKOOO BRAAAAAJS!!!
Kráľovstvo - Season 2 (1997) (séria)
♥
Kráľovstvo (1994) (seriál)
♥
Nebo nad Berlínom (1987)
Někdo chce "pochopit" a nechat se unést, někdo nechce a nenechá se. Láska. __________ (šla jsem na to kdysi do dnes už neexistujícího Kina Praha jen kvůli Caveovi, ale nakonec to bylo všechno úúúplně jinak)