Recenzie (1 870)
Win Win (2011)
Docela příjemná a chvílema i celkem vtipná (no kdo z vás to má) komedie podle jů es šablony "divácká cena zaručena". Zmenšenej Sean Penn umí hezky koukat do blba, Giamatti zas dělá ty svoje upocený oči v sloup a celý film ovládla postava snědého Martina Mrhálka. (3,5*) .......... Největší WIN WIN je ale samozřejmě moje získání lístku těsně před projekcí od bandy zhulenců, kteří za něj chtěli trávu (žádnou sem totiž neměla).
Devět múz (2011)
Všichni šli s lístkem na Win Win, já bez lístku; před Velkym sálem fronta jak prase, vzdávám a jdu na nejbližší promítání (naděje umírá poslední, tak ať nesedim moc daleko). Po přečtení anotace jsem věděla, že tohle bude průser, ale že až takovej... (posledním a jasným znamením mělo být, že se do nafukováče dalo bez problému dostat i pět minut po začátku). Dost možná nejhorší filmová čtvrthodina, jakou jsem kdy ve Varech zažila. Tyhlety pseudoartové černé krokodýlí slzičky...
Chodba šoků (1963)
Cvokem snadno a rychle - tak rychle, že mě svrbí prst na 3*. Ale u takovýchhle klenotů, znepokojivých i překvapivě hodně vtipných (laralalaralalaralalaralalarala), se mhouří oči bez problému. (Charlie Sheen se jednou překoksoval, cestoval do minulosti a upravil fazónu Petera Brecka k profilu svému)
Jana Eyrová (2011)
Povinná četba už nikdy nebude jako dřív. Fassbender si dává Kačery k večeři. (3,5*)
Smrtonosná jazda (2011)
Mega e-e. Lobotomik Cage jede svoje, přehnaná akce, solidní gore, hezky blbý triky (viděla 2D), demence, vraždění se Smolíčkem v jeskyňce... Ale všecko, všecičko převyšuje (zachraňuje) postava Účetního. Na Fichtnerovo vystupování z cisterny budu při masturbování vzpomínat ještě dlouho. (3,333* nahoru, má to málo procentíček)
Iluzionista (2010)
Sentimentální. Ale tak unyle a kýčovitě, že je to opravdu spíš pro "nejmenší". Tati nemotorně straší i z hrobu. (2,5* dolu, má to moc procentíček)
Za kačku svlíkačku (2009) (relácia)
Nejhodnější sympaťanda je stejnak Léééňa ( * )( * ) (Sharon Pink - ale videa se hledat nevyplatí... dost nevyplatí). Stále čekám, kdy se ocitnu v nějaké hospodě se zapnutým Coolem v tu správnou hodinu a s těmi správnými lidmi s neomezeným voláním.
Noční dravci (1981)
Jestli v tomhle nepříliš zajímavém (až na Rutgerovu fazónu samozřejmě) "akčňáku" s nespočtem nesmyslných chování někdo dokáže "fandit" Slájovi, tak nemá penis ani vagínu.
Pozor, obří žena! (1993) (TV film)
"Nemysli na ni jako na ženu, mysli na ni jako na cíl - dělám to tak vždycky." Toto televizní feministické poblinkání se mi nelíbilo.
Amerika hledá topmodelku (2003) (relácia)
Je to super jako každé jiné "X hledá Y". Člověk se prostě tak nějak cejtí líp, když vidí, že normálně celkem snadné úkony (řekni tohle, drž to takhle,..) jsou pro někoho jako snaha o zorání pole zlomenou lopatkou. Oblíbený víkendový pořad ke snídani.