Recenzie (247)
Princezna ze mlejna 2 (2000)
když jsem dal jedničce čtyři, tak musim i dvojce - zápletka tu je a troška se aspoň snažil dát do toho trochu moderna...
Návštěva staré dámy (1999) (TV film)
příběh dobrý, ale režie jak prase do bukvic.
Princezná z mlyna (1994)
já nejsem proti... az na tu vypatlanou písničku.
Slnko, seno, erotika (1991)
tři hvězdičky za nahý baby
Slnko, seno, jahody (1983)
tohle má aspon nejaky smysl, vtip, ale to co prijde potom, to je hrozne... ale vsichni nemuzou byt dobri, ze?
Z pekla šťastie (1999)
S troškou to jde uplně do rite..
Přítelkyně z domu smutku (1992) (seriál)
Tohle je dobré. Hynek Bočan umí. Skvělé herecké obsazení a prostředí a obecně všechno.
Místo v životě (2006) (seriál)
Tahle s prominutím sračka má tak vysoké hodnocení? to si snad děláte legraci! Děs běs hnus bída, to bych aji já natočil líp s mobilem! No fuj!
To nevymyslíš! (2005) (seriál)
takže - scénáristicky špatné, ale to se dá čekat, když to píšou normální lidi. Ale způsob, jakým je to natočený je naprosto odporný a poté, co jsem viděl včera další "příběh", tak jsem musel odejít, protože to byl fakt děs běs.
Letiště (2006) (seriál)
No fuj, co to prima vymýšlí? KDyž opomenu, že je to klasicky o naprostém ničem, tak chci hlavně zkritizovat příšerný zvuk, který se dostává bohužel i do upoutávek.