Recenzie (247)
Koyaanisqatsi (1982)
Kamera: Ron Fricke(ten později natočil podobný snímek - Baraka) tohle je geniální! A inspirativní... skvěle!
Ostrov (2005)
Pearl Harbor i Armagedon nebo skála - to všechno jsou pitomé americké akční sračky. Ale tohle má nápad a provedení je skvělé. A hlavně jsem NIKDE NEVIDĚL NĚJAKÉ HROZNÉ UPOUTÁVKY SLIBUJÍCÍ HORY DOLY, TAKŽE MĚ OSTROV NEZKLAMAL, ALE VELMI PŘÍJEMNĚ PŘEKVAPIL!
Arabela (1980) (seriál)
neskutečně mě štvalo, že jim nic nevycházelo a že to vždycky dávali blbě, že jsem se na to nemohl dívat dál, každej díl byl tak chytře přerušen, aby nalákal lidi na další... vždy, když si na to vzpomenu, nahání mě hrůza a přichází deprese!
Což takhle dát si špenát (1977)
hevymetal, kemo.
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
odpad je moc.
Naqoyqatsi (2002)
efekty působí v dnešní době poněkud vyčpěle, líbí se mi spíš čísté záběry jak v předchozích quatsi. ale pořád je to skvělá sbírka! A ta hudba, ta je dokonalá, hlavně u sportovců.
Anima Mundi (1992)
Střih: Miroslav Janek Hudba: Philip Glass Skvělé záběry přírody doplněné ráznou hudbou Philipa Glasse. A půl hodinka vůbec nenudí.
Jsem do tebe blázen (1992) (seriál)
hvězdičku za příběh, hvězdičku za elen hunt a hvězdičku za reisera. tot cele.
Priatelia (1994) (seriál)
na pět hvězdiček to není. Přijde mi, že opět řeší ty pitomé americké problémy. ale je dobře propracovaná typologie postav - každý si najde tu svou. Já nejvíce oceňuji fýbý.
Rozchod! (2006)
Nebýt těchto filmů, člověk by chodil do kina pouze proto, aby se pořád díval před sebe. Filmaři si totiž moc dobře uvědomují, že kino má druhý účel - využívání tmy v sále k různým hrátkám. Bohužel tento příběh není zamilovaný, protože se furt hádaj a hlavně - k sobě se nevrátí, to je jediné, co jsem na Rozchodu ocenil, že to aspon trochu vybočuje z řady. Tím autoři trochu zkazili tu prvotní myšlenku kinosálového muchlování, příště použijte něco více konvenčního a zamilovaného - bude to pitomější, ale zvýší se vám tržby. Pro co jiného byste to dělali, že?