Recenzie (247)
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelný záznam)
vůbec ale vůbec jsem se ani na vteřinu nezasmál
Kojak (1973) (seriál)
kojak je skvělý seriál, opravdu nechápu, proč má tak nízké hodnocení. Telly Savalas v dabingu pana Moravce získává o rozměr navíc.
Vrchní, prchni! (1980)
Kamera: Ivan Šlapeta .... co chcete? Pohlavní choroby. Nemáme, nevedeme. A nevíte, kde bych je sehnal?
Akumulátor 1 (1994)
Kamera: F. A. Brabec - lidi tady neví, co je dobry, nejlepší svěrák zaručeně, tak dokonaly film, kterýmu se z další svěrákovy tvroby nic nevyrovna!
Vesmírne gule (1987)
ulet jaxviňa!
Black Books (2000) (seriál)
Zase jsem si rikal, co to bude za blbost, ale od prvniho dílu, kdy jsem se zorientoval, pořád a neustále padám smíchy. Už jsem si říkal, že znám všechen druh humoru, ale tento hravý anglicky(jde to dohromady vubec?) a originalni humorny serial me presvedcil o opaku. Uz jdu zase na dalsi dil
Nováci (1995) (seriál)
parádní produkce novy.
Digimon (1999) (seriál)
chybi mi tu pikaču
Stephanie (1995) (seriál)
Sestra se srdcem. Uplná aliterace a vy tomu dáváte takovej odpad, že se nestydíte
Vadí nevadí (1998) (relácia)
show me the funny, lol!