Recenzie (247)
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
ani se mi nechce hledat, kdo delal kameru, to nema cenu. Smažba, čt se zuby nehty snaží dosáhnout nízké úrovně nováckých seriálu, jde jí to, ale nikdo tomu nevěří. Takže se přestaň snažit, ok?
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Kamera: Jan Kališ.... tohle je komedie, která se s tím zkrátka nesere, když už to tak musím říct. Herecký výkon Petra Kostky je snad to nejlepší, co předvedl. A hlavně ta hudba! Třeba v úvodních titulcích:) Ještěže existují lidé jako Jindřich Polák, jinak by byla česká kinematografie hodně ochuzená o žánr scifi.
Policajt v Beverly Hills (1984)
Kamera: Bruce Surtees ...... sranda, eddie murphy opět podává solidní výkon
Teletubbies (1997) (seriál)
Velmi skvělé dílo, které ví o čem mluví.
Kontakt (1997)
Kamera:Don Burges....prý inteligentní sci-fi. to, co zemeckisovi pomoho ve forrestovi, nepomáhá v kontaktu. Plytké, zbytečně natahované, spec. efekty jsou nevěrohodné(a myslím, že i před deseti lety, co film vznikl, nebyly nijak skvělé). Podle mě nejhorší Zemeckisův film.
Sloní muž (1980)
Kamera:Freddie Francis ..... nejstravitelnější dílo Davida Lynche. Dlouho jsem si říkal, co se bude dít, ale těsně před půlkou začíná film mít spád a jeho poselství jevíce než zjevné. Osobně mám ale od Lynche radši nepochopitelné filmy.
Zajtra nehráme! (2006)
Kamera: Edward Lachman ....Altman je skvělý režisér a dokázal opustit tento svět s naprostou noblesou. Bravo, Pane, Režisére.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Kamera: Andrzej Sekula .....zbytečně nadhodnocené. Hlášek hodně, ale je opravdu z toho dělat film, který se musí vidět?
Bazén (2003)
Kamera: Yorick Le Saux .... Ozonova režie je velice citlivá a příběh povedený. A a Ludivine je opravdu krásná.
Pán veľrýb (2002)
Kamera: Leon Narbey......poněkud plytké, hudba ale celkem slušná