Recenzie (8 224)
Thunder Force (2021)
Pár vtipných scén se asi najde, jinak je to opravdu bullshit.
Podfukárky (2019)
Myslím, že nejsem cílová skupina tohoto "humoru".
Terminátorka (1993)
Blbý zedko, ovšem plný vtipný akce.
Pašerák (2018)
Projíždka s pozpěvujícím Eastwoodem, nadavající na moderní technologii.. začátek mě bavil, ale pak postupně mé nadšení odcházelo.. pak už vlastně jen čumim na projíždky a jen čekám kdy to celý praskne.. pak to teda prasklo.
Tenet (2020)
.aduN
Caveat (2020)
Definice totální nudy.
Bloody Hell (2020)
To mi trhá žíly.
Spálit na prach (2017)
Francouzský těpérosombréro s nesympatickýma držkama, s minimem akce a příběh je společenské fopá.
Bankrot (2017)
Tváří se to hrozně vážně, ale třeba pořádně napsat scénář, nebo aspon držet tu kameru tak, aby to nevypadalo, že to točil párkinsn to né. Ok.
Neznámy Shakespeare (2011)
Dlouhý, napudrovaný paruky, který nikoho nezajímaj.