Recenzie (8 224)
Napospas osudu (2014)
Kejdž je prostě ta pravá alpha, kterýho nezastaví nic. Ani letadlo, ani teroristi, ani on sám. Herecké výkony ostatních (kromě alphy Kejdže) se mi až tak nelíbili.. nevím jestli to bylo tím, že ti herci byli najati z lokálního supermarketu po cestě z hajzlu, když scénarista Pad.. něco sepsal scénář, nebo jestli to bylo tím, že to herci ani snad nebyli.. sám nevím. Příběh mi připomínal ne jeden příběh, který jsem kdysi, párkrát, viděl v nějakých levnejších TVbrandarof sekcích, což oto.. nemínim se tu rozepisovat o tom, jak jsem dobrej, že jsem to dokoukal. Cage prostě je a byl a zůstane frajerem, leč tupé mu plandá na čele. Je dobrej.
Rogue Hostage (2021)
Mokré oko (Tajrs Džipsn) zachraňuje hosty sámošky, do cesty se mu ale postaví lehcí teroristi, kteří vstali z postele s tím, že dneska tu loupežnickou činnost zahrají na ultra easy. Ukáže se i dnes již vyschlá kůže Malkovich, dredy s pistolí, kapka slzy u oka Tajrese. Na konci jak to tam hořelo.. fíha.. ty rošty jak hořeli. Sem se bál, že se objeví Smetana a vyfotí se utoho jakej to byl plamen.
Hellraiser: Revelations (2011)
Morbidně na hovno. Poslední hřebíček Hellraisera do xichtu.
Magnetické tornádo (2011) (TV film)
Šíleně napínavá 80minutová uřvanost do telefonu.
Navzdory smrti (2021)
Originální lesní naháněčka. Bomba, tleskám.. každopádně neurazí.
Válka světů 2: Další vlna (2008)
Bezdomovci vs stroje. Kvalita alá símens 2002 a ztěch efektů mě svěděli boky.
Neľútostná pomsta (2020)
Jedna za držení zbraní. Kvalita kamery ok, ale příběh chybí.
Virus Shark (2021)
Místo krve vodovky, mistři zastávárny, levnost.. tady se povedl jen poster.
Smrtiaci hadohlavci (2014) (TV film)
Vypleskaná, levností páchnoucí plavba na vltavě.
Najdlhšia noc života (2021)
To se nedivím, že byla nejhorší s timhle filmem nikdy jinak. Freemanovi asi hráblo nebo nevim.