Recenzie (8 224)
Stratený svet (1998)
Tyjo, to bylo ale dobrodružství. Tento film bych ale možná zařadil mezi ty slabší pokusy mě nudit či nasrat.
Invaze smrtícího hmyzu (2002)
Vosa, co mi tůdlenc vlítla do pokoje, byla větší horor než tenhle levnej, nokií natočenej tyátr.
The Last Boy (2019)
Tohle někdo točil na lízing a ještě do teď dluží. I když si vzpomenu na ty efekty, tak honorář na tento snímek činil asi tak jedno malý pivo.
Man Thing (2005)
Film plnej chaluh a hoven.
Rick a Morty (2013) (seriál)
Parodující dobrodružství s kapkou absurdního humoru.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Ikonické, drsné, leč místama dost táhlé a uspávací.
Batman budoucnosti (1999) (seriál)
Atmosféra, animace, hudba a příběh na jedničku. Jeden z mála animáků, který jsem rád zopakoval i v dospělosti. ,,Zdá se, že někdo slaví 4. červenec uvnitř budovy”.
Cruella (2021)
Ďábel nosí pradu 2.
Expedícia: Džungla (2021)
První půlka vtipná a dobrodružná, záporáci nuda a druhá půlka už mě vážně přestávala bavit.
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Co Snyder nedokázal, dokázal Gunn. Příjemná mastička na bolavé rány od předchozích filmů DC. Masakr.