Recenzie (8 224)
American Satan (2017)
Laciný, nudný, nezáživný.
Náčelník (2018)
Pěkně udělaný, jinak nedojmulo.
10 000 pred Kristom (2008)
Neandrtálci mě neberoum, ale zpracování dejme tomu ok.
13 (2010)
Filmeček, kterej mi protejkal mezi prsty pěkně dlouho, až jsem si ho nakonec pustil a nakonec japonec. Spousta hvězd, ale hlavní role nákej ubulenej Jaryn. Příběh suchá sovážovina. Kvalita zpracování ok.
Pach krve (2021)
Lesní prajebka. Kunda na přesdržku a spol.
Černobyľ (2020)
Takhle to bylo.
Chlapské hry (2019)
Film dobrej možná tak do hospody jako silueta.
Zabijakov osobný strážca 2 (2021)
Hahaha nemůžu se přestat smát.
Nočné mory z temnôt (2019)
Uspávací zívnotina.
Ulice strachu – 2. část: 1978 (2021)
A víc ani mák.