Recenzie (8 224)
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Hudba a holky top. První půlka náběh na čtyři, druhá půlka už mě nebavila.
Fateful Findings (2014)
Tak to chcípám.
Válka zítřka (2021)
Aha.
24 hodín života (2017)
Bezvýznamná nudná plečka.
Mrazivá pasca (2021)
Zedková Zagorová.
Doors (2021)
Vtip nebo snad nějaká podivná recese? Kdo ví? A hlavně.. koho to vlastně i zajímá tohle?
Doba ľadová (2004) (TV film)
Dean fckn Cain vs. sněhové vločky! Epické!
Běženky a kapři (2016) (TV film)
K popukání.
Gigakong vs. Zlozilla (2021)
Opět klasika, čumim na vyděšený uřvaný držky co melou pátý přes devátý celý tento kvalitní snímek a na konci vykoukne držka špatně udělaný vopice v after effects. Krásný.
Alien Armageddon (2011)
Amatérský dno sraček, jenž mi bylo blbý i sledovat. Přišlo mi jak kdyby to někdo točil na rychlo cestou do práce sony ericsnem.