Recenzie (7 955)
Jurský svet (2015)
"Jen klid, já jsem s tebou!" Spojler: Dokonalé to nebylo, ale za tu závěrečnou bitvu dinosaurů hvězda navrch!
Gangsterova milenka (1975)
"Maximálně mě zabije, no a co?" Průměrná bláznivá krimi komedie s hvězdným obsazením, no a co...
Mission: Impossible 4 (2011)
Mr. Bondovi se může rovnat jedině Ethan Hunt :-) Ale také i akce a zpracování. Spokojenost.
Aj anjeli jedia fazuľu (1973)
Ptákovina, nemusím opravdu vidět všechno...
Ten, kto ma stráži (1987)
"Já myslel, že mířit se má na srdce..." A já zase myslel, že tento film zamíří do mého vkusu, ale moc se nepovedlo...
Nesnesitelná lehkost bytí (1988)
"Proč všude chtějí fotky nahých ženských těl? Co je na tom tak zajímavého?" Toť otázka... A co je zajímavého na tomto dramatu?
Pasiáns (1969) (TV film)
"Více hlav, více ví... Omyl demokracie..." Podobenství skvělé, ale ke konci se už ty filosofie zamotaly samy do sebe, až to ztratilo kouzlo. "Já říkám nefantazírovat a držet se při zdi!"
Žandár a žandárky (1982)
"Pane Bože, seš sympaťák!" Myslím, že jeptiščina šílená jízda autem je kultovní, a ty demoliční škodovky... Takže OK.
Dva týdny (2006)
Tohle smutné komediální drama mi připadlo velice dlouhé, ač není. Jednou stačí.
Garth Marenghi: Nemocnice na kraji světa (2004) (seriál)
"Zasraní opošoféři!" Ano, tento britský sitcom si servítky nebere. Patří k bláznivým crazy sériím, které Angláni umí. A když je to podpořeno titulky s osobitým překladem, je čemu se bavit :-) "A co moje vlasy? Šak ti to vodroste!"