Recenzie (7 924)
Ruský dom (1990)
Špionážní melodrama? Ano. A velká nuda.
Občan se bouří (1974)
Přání smrti po italsku? Tohle srovnání přece jen pokulhává.
American Crime Story - Lid versus O. J. Simpson (2016) (séria)
Myslím, že to bylo zbytečně protahované, stačily by tak 4 díly. I pro případu neznalého bylo velmi brzo jasné, že O. J. je hajzl a americká "spravedlnost" slepá...
Asterix a Olympijské hry (2008)
"Taky jsem Svůj fanoušek!" Na jednu stranu to mělo slabou úroveň, na druhou tam zase byly zajímavé vtípky a já se i bavil. Takže průměr.
Komplic (2012) (seriál)
Ty časové střihy mne v této kriminální sérii spíše odrazovaly, takže suma sumárum průměr.
Joy (2015)
Mopy pro mě asi nejsou tak zajímaví jako počítače a sociální sítě... Jednou stačí.
Výkupné (1975)
Průměrný thriller, ve kterém jeho úroveň Connery nijak nezvyšuje.
Taká zvláštna rodinka (2001)
Já bych řekl: "Takové průměrné komediální drama s hvězdným obsazením..."
Povídka malostranská (1981) (TV film)
"Tatínku, pan doktor myslí, že jsem moudrá..." Tahle komedie oplývá "Menzelovskou poetikou", který zde skvěle představuje hlavní roli a spolu s ostatním hereckým ansáblem jistě naplňuje Nerudovu předlohu. Pro mne je film velice příjemným překvapením a Krejčíkovou perlou... "Kládou se nešoupe jako sirkou!"
Malý indián v meste (1994)
Pohodová a vtipná komedie.