Recenzie (7 924)
Koniec veľkých prázdnin (1996) (seriál)
"Svět je sice dvojí, ale lidi v něm jsou všude stejný mrchy!" Skvělý seriál o pohnutých osudech našich emigrantů, kde na vysoké úrovni je scénář i režie. Myslím, že Pavel Zedníček zde podal jeden ze svých nejlepších hereckých výkonů. "Já bych řek, že žiju..."
Vyhoď mamu z vlaku (1987)
"To je není ženská, to je Terminátor!" Vtipná dvojka DeVito - Crystal mne v této černé komedii zabavila dostatečně.
Znásilnenie (1988)
Nevím, jestli lze tohle kriminální drama nazvat strhujícím, ale každopádně se jedná o nadstandardní záležitost v čele s výbornou Jodie Foster.
Žandár a mimozemšťania (1979)
Tihle četníci jsou asi moji nejoblíbenější :-)
Šerif a mimozemšťan (1979)
Jednoduchá komedie s klasickým Budem a sci-fi námětem.
Pelé: Zrodenie legendy (2016)
Slušný sportovní film o největší fotbalové legendě.
Ona (2013)
"Minulost je jen příběh, který vyprávíme sami sobě..." Tohle filosofující sci-fi melodrama nutí k zamyšlení, zda by to takhle mohlo fungovat, respektive zda to bude..., protože se asi nejedná o dalekou budoucnost. Připomíná jeden díl Černého zrcadla, je to zvláštní a zajímavé.
Bez ženské a bez tabáku (1980) (seriál)
Tak třetí část už jsem nedokoukal. Je to jen nuda a ztráta času. Chtěl jsem kvůli Jozefu Krónerovi, doufaje, že to bude jeho "valašská" exhibice jako byla "slovácká" ve Slovácko sa nesúdí. Ale nelze srovnávat Galuškův styl s tímto soudružským scénářem...
Jediný (2001)
Tahle sci-fi není nadstandardní, k tomu Jason hraje jen druhé housle, ale bojové kung fu scény jsou výborné a rozhodně povedená je i muzika.
Nápad za milión (2008)
Tohle "marketingové drama" je zajímavější než o mopech, ale opět zbytečně dlouhé.