Posledné recenzie (200)
Pod rovnakým nebom (2017) (seriál)
Plný počet, bez debat. Osoby, prostředí, život, vše nutí diváka přemýšlet - život není černobílý. V některých momentech bušilo srdce i v mé hrudi. Konec série byl zajímavý a pokud jsem jej správně pochopil, tak i hodně překvapivý (určitě se někdy podívám na celou sérii ještě jednou, abych si udělal jasno, ale mám obavu, zda odhalení skutečnosti vůbec bude možné. Nechci napovídat, ale jsem přesvědčen, že špionážní zápletka rozhodně není tak plytká, jak by bylo možno dovodit ze zdejších komentářů). V závěru jen malé doporučení, ten kdo má rád "špionážní" pohádky na způsob agenta 007 musí jít jinam, ale ten, kdo chce nahlédnout do reálného světa skutečné špionáže a kontrašpionáže, podívat se na to, jak asi vypadají příslušníci tajných služeb, tak je u této série na pravém místě. 93%
Poslední dny na Marsu (2013)
Nečekal jsem nic, ale byl jsem překvapen a velice spokojen. 79%
Away (2020) (seriál)
Zde zatím podhodnoceno. Citlivý příběh o cestě na Mars a životních cestách jednotlivých postav, příběh i o nás, o tom proč jsme tím, kým jsme. Nebojím se dát plný počet hvězd, takže 81%.