Recenzie (7 873)
Trampoty pana Humbla (1997) (TV film)
"Proti Humblům není obrany..." Až divadelně zpracované televizní drama o "sebezpytování" absolutně bezpáteřního člověka je především o výkonu Mirka Donutila.
Blesk (1995)
Po výborných bojových scénách následovaly tragicky snímané "dramatické" záběry, což mi naprosto zkazilo dojem.
Hektorova cesta aneb hledání štěstí (2014)
"Nebýt nešťastný neznamená být šťastný..." Poměrně silně filosofující komediální drama s charismatickým Simonem Peggem působí docela "nezávisle".
Nepoučiteľní (2013)
Zajímavé kriminální drama mixnuté černou komedií.
Mílaři (1977) (TV film)
Průměrné televizní drama s u nás ne moc běžnou tématikou, hlavně s ohledem na dobu vzniku.
American Horror Story - Hotel (2015) (séria)
"Ale z krve vzejde život..." Vskutku velice bizarní série, přitom kompaktní a lépe srozumitelná, jak ty předchozí. Herecky výborné, režijně do očí bijící paradox, kdy atmosféra spousty erotických scén by se dala krájet a mohla by závidět většina lechtivých filmů "na úrovni", přitom bradavku neuvidíte ani na vteřinu, zato potoky krve tečou neustále... Myslím, že nastavení televizní "sledovatelnosti" v Americe je poněkud pokroucené... "Když budou vraždit hosty, skončíme bez hvězdiček..."
Človiečik Tate (1991)
Nuda. Námět zajímavý, děj už ne.
X-Men 2 (2003)
"Co doopravdy chceš?" Ano, to je otázka pro Briana Singera... mne jeho podání neoslovilo.
Asterix a Obelix (1999)
Já nevyrůstal na Supermanem a Batmanech, ale na Čtyřlístku a také na Asterixovi, takže jsem se těšil a zklamán rozhodně nebyl!
Slovácko sa nesúdí (1975) (seriál)
"Tací ludé by neměli umřít nigdá..." Moravu já miluju, takže, i když na Slovácku mluvijó inak než Hanáci, je to pohlazení po duši... A příběhy jsou opravdu vtipné!