Recenzie (7 955)
Dukla 61 (2018) (TV film)
"Haviř není člověk, haviř je číslo!" Silné drama na základě skutečné události. Davidu Ondříčkovi se povedlo dostat tam tu atmosféru nejen skrze ostravského nářečí. Takových snímků je poskrovnu. "Sem rad, že si rozumime. Čest!"
Koniec veľkých prázdnin (1996) (seriál)
"Svět je sice dvojí, ale lidi v něm jsou všude stejný mrchy!" Skvělý seriál o pohnutých osudech našich emigrantů, kde na vysoké úrovni je scénář i režie. Myslím, že Pavel Zedníček zde podal jeden ze svých nejlepších hereckých výkonů. "Já bych řek, že žiju..."
Vyhoď mamu z vlaku (1987)
"To je není ženská, to je Terminátor!" Vtipná dvojka DeVito - Crystal mne v této černé komedii zabavila dostatečně.
Znásilnenie (1988)
Nevím, jestli lze tohle kriminální drama nazvat strhujícím, ale každopádně se jedná o nadstandardní záležitost v čele s výbornou Jodie Foster.
Žandár a mimozemšťania (1979)
Tihle četníci jsou asi moji nejoblíbenější :-)
Šerif a mimozemšťan (1979)
Jednoduchá komedie s klasickým Budem a sci-fi námětem.
Pelé: Zrodenie legendy (2016)
Slušný sportovní film o největší fotbalové legendě.
Ona (2013)
"Minulost je jen příběh, který vyprávíme sami sobě..." Tohle filosofující sci-fi melodrama nutí k zamyšlení, zda by to takhle mohlo fungovat, respektive zda to bude..., protože se asi nejedná o dalekou budoucnost. Připomíná jeden díl Černého zrcadla, je to zvláštní a zajímavé.
Bez ženské a bez tabáku (1980) (seriál)
Tak třetí část už jsem nedokoukal. Je to jen nuda a ztráta času. Chtěl jsem kvůli Jozefu Krónerovi, doufaje, že to bude jeho "valašská" exhibice jako byla "slovácká" ve Slovácko sa nesúdí. Ale nelze srovnávat Galuškův styl s tímto soudružským scénářem...
Jediný (2001)
Tahle sci-fi není nadstandardní, k tomu Jason hraje jen druhé housle, ale bojové kung fu scény jsou výborné a rozhodně povedená je i muzika.