Recenzie (7 924)
Môj kamarát gepard (2005)
Mám hodně rád kočičky, ale s tímhle dobrodružným filmem jsem se neskamarádil.
Můj nejmilejší bar (1996)
Naprosto přirozené komediální drama, herci nehrají, oni prostě jsou...
Špunti na vode (2017)
Pohodová letní komedie, nic víc, nic míň.
Modrá Electra Glide (1973)
Je to sice podle skutečné události, ale tím to nezíská na zajímavosti. Standardní sedmdesátková krimi.
Späť v hre (2012)
Protože baseball nemusím, byl jsem rád, že šlo především o rodinné drama s výbornými hereckými výkony, tentokrát nejen Clintovým.
Vyšetrovanie skončilo - zabudnite (1971)
Nadstandardní vězeňské drama, které svoje kvality zvyšuje s blížícím se koncem filmu, tedy s rozuzlením.
Asterix a Obelix v službách Jej Veličenstva (2012)
"Gentleman nikdy neběhá!" Vidím, že zdejší hodnocení je nízké, mně však ale tato bláznivina asi oslovila ze všech Asterixů nejvíc. "Angličtina" mě prostě bere :-)
Kráľ Škorpión (2002)
"Svůj osud si píšu sám!" Jednoduchá dobrodružná fantasy s Dwaynem, krásnou Kelly Hu a kupodivu slušnou tvrdší muzikou. Oddychovka.
Cesta do zatratenia (2002)
"Tenhle život jsme si vybrali dobrovolně, má jenom jednu pevnou jistotu, že neuvidíme nebe!" Ano, gangsterky nemám v oblibě, ale tohle mafiánské drama je o něčem jiném. O zpracování, tedy režii a kameře, o atmosféře a hereckých výkonech. A asi také o osudu... A já mu přisuzuji plný počet! "Jsem rád že jsi to ty!"
Dukla 61 (2018) (TV film)
"Haviř není člověk, haviř je číslo!" Silné drama na základě skutečné události. Davidu Ondříčkovi se povedlo dostat tam tu atmosféru nejen skrze ostravského nářečí. Takových snímků je poskrovnu. "Sem rad, že si rozumime. Čest!"