Recenzie (7 924)
Na sever severozápadnou linkou (1959)
Dobrodružná špionážní romantika ala Hitchcock, proč ne.
Počesku (2000) (relácia)
Docela vtipné putování Václava Žmolíka po naší krásné vlasti. To já rád.
Bohemia Incognita (2013) (relácia)
Po Počesku Žmolíkovo defakto novější pokračování. Sympatické a inspirující, takových jen houšť...
Diablov uzol (2013)
"Bůh Ti nikdy nenaloží víc, než uneseš..." Kriminální drama dle skutečné události nakonec sklouzlo jiným směrem, než jsem se původně domníval, že půjde, za což jsem já a jistě i pánové ze Slayer rádi. Každopádně jakýkoliv náboženský fanatismus (ať křesťanský nebo satanistický) je zavrženíhodný a jsem rád, že žiju v ateistické České republice!
The Gambler (2014)
Lehce romantizující drama s tradičně výborným Wahlbergem, které svou kvalitou ale během minut kolísá. Takže průměr.
Šaráda (1963)
"Proti kradení kradených peněz žádný zákon není!" Řekl bych "šarmantní" špionážně-romantická krimi komedie s hvězdným obsazením. Na kvalitu takovýchto starých snímků se dá spolehnout.
Případ Kettering (2016) (seriál)
"Někdy umřeme, protože umíráme..." Tahle mysteriózní kriminální sci-fi série na mne působila jako z pera Stephana Kinga, oproti němuž se ale neřešily moc charaktery postav a vysvětlování bylo velice postupné a ne moc úplné. Ale ta postupnost, kdy jsem nevěděl, co v dalších minutách či dílech přijde, mne držela ve vzrůstajícím napětí, a proto hodnotím tento seriál nadstandardně.
Šakal (1973)
Až dokumentárně působící "rekonstrukce" pokusu o atentát na generála de Gaullea. Stylové.
Štvanica (1966)
Kvalitní kriminální drama o morálním úpadku americké společnosti v malém městečku se dotýká i tehdejší rasové segregace. V době vzniku jistě velmi aktuální a naléhavé.
Jurský svet (2015)
"Jen klid, já jsem s tebou!" Spojler: Dokonalé to nebylo, ale za tu závěrečnou bitvu dinosaurů hvězda navrch!