Recenzie (2 939)
Stop (2007) (TV film)
Zabavil som sa.. Nemal som pocit , že sa dívam na somarinu... 60%
Sobota (1944)
Veľmi dobré herecké obsadenie, ale film zapadol do priemeru...65%.
Miluj blížneho svojho (1999)
Celkom vydarený film. Koniec filmu ma dostal..... 75%
Vojna volov (1987) (seriál)
-U nás to išlo ako Vojna volov. Seriál celkom zaujímavý.....70%
Návrat siedmich statočných (1966)
Nevydarený návrat, ale to sa aj dalo predpokladať , lebo prvý film bol a je výnimočný.... Tento hodnotím 35%.
Prežili sme Ardeny (2003)
Ardénsky les . Posledný pokus , no nemecké tanky nemali dosť benzínu na tento pokus. Ale aj tak narobili obrovské starosti spojeneckým vojskám. Tento film je pokus ukázať nám , ako to tam bolo. 65%.
Červené víno (1976) (TV film)
Zostrihaný film z televízneho seriálu. Je to krásna spomienka na mnohých hercov, ktorí už nie sú medzi nami. Film hodnotím 80%.
Denník princeznej 2: Kráľovstvo v ohrození (2004)
Jednoducho strašná šľahačka 20%.
Listy z Iwo Jimy (2006)
Výborný film. Režisér C.Eastwood dokázal vystihnúť atmosféru japonských vojakov, ktorí chránili ten maličký ostrov. Hrozná predstava byť niekde v jaskyni a čakať na smrť. Filmu dávam 85%.
Maximálne riziko (1996)
Akčný film s Van Damme, čo sa k tomu dá dodať, klasika 90 tych rokov.... 50%.