Posledné recenzie (23)
Another Gay Movie (2006)
nielenže to je bez nápadu, ale je to aj riadne nechutné a frekventovane trápne.
Zlatý kompas (2007)
mal som raz krizu a nebolo doma čo čítať tak som siahol sestre do knihovne a rozčítal pullmanovu trilógiu.no a po vzhliadnutí filmu musím uznať že sa (čo nebýva často) kvalitou približuje ku knižnej predlohe.To ale bohužiaľ neznamená že jedno či druhé je niečim výnimočné. no 40 % musí Lyre stačiť.
Na stojáka (2004) (relácia)
asi na dvoch vystúpeniach som sa celkom dobre zasmial ale ostatne boli skôr priemerné a nezaujímavé , s tým že zopár ich bolo aj riadne trápnych takže za dokopy len 35%.