Recenzie (2 939)
Doktor Flajster (1998)
Robin Williams si zahral postavu Dr. Flastra, doktora, ktorý sa snažil smiechom bojovať proti chorobe a bolesti...Je to taká smutná komédia....65%
Príliš vzdialený most (1977)
Veľkofilm o oslobodení Európy. Výborné herecké výkony hereckých hviezd.. Fantastická výprava filmu.... 85%.
Wasabi (2001)
Celkom dobrá kriminálna komédia z Japonska... Jean Reno nesklamal..... 60%
Kluk za dvě pětky (1983)
Príbeh o mladom mužovi, ktorý chcel mať viac , ako ostatný... No to sa nenosilo, nemohol si vytŕčať, lebo si bol nápadný... Dnes je to už o inom, dnes si rád, že vôbec môžeš..... Film hodnotím 60%
Bosonohá komtesa (1954)
Film ma zaujal svojou atmosférou a výborným výkonom krásnej A. Gardnerovej... 65%
Eden (2005) (seriál)
Tento seriál ma neprekvapil no ani nesklamal... Celkom dobrý výkon Jana Potměšila.....55%
Kotva u přívozu (1980) (TV film)
Jana Šulcová si zahrala peknú rolu televíznej hlásateľky. Film nie je len o práci v TV , ale aj o živote, a bežných starostiach..Film je príjemný a celkom dobrý.... 65%
Matěji, proč tě holky nechtějí? (1981)
Dosť priemerný príbeh o chalanovi, ktorý túži po dievčati.... Len priemer 45%
To je ale bláznivý svet (1963)
Tento film som si užil... Výborní herci , výborná výprava filmu.... 80%.
Youngblood (1986)
Romantický film z hokejového prostredia , už toto je somarina... Hokejisti sú hráči čo vydržia všeličo... Sladučký Patrick, to bol ťahúň filmu....55%.