Recenzie (2 939)
Paklíč (1944)
Kriminálna komédia plná zmien, stále sa niečo dialo no niekedy toho bolo až moc. Príjemný film... 65%.
Vojaci slobody (1977)
Spomínam si , že keď to začali dávať v TV tak som sa tešil, že to bude ako film Oslobodenie. No táto oslava komunistov je hrozná...10%
To horké léto v Marienbadu (2006) (TV film)
Tento televízny film ma zaujal, svojou krásnou výpravou filmu, príbehom ale aj hereckými výkonmi...70%.
Beethoven 2 (1993)
Pravidlo sa potvrdilo, pokračovanie úspešného filmu je hrozné...30%.
Zbojník Jurko (1976)
Film vyvolal obrovský záujem a pamätám sa , že kino bolo plné... Je to zaujímavý film , a dnes krásna spomienka na veľkého srandistu Viktora Kubala.... 70%.
Chobotnice z II. patra (1986) (seriál)
Televízny seriál, ktorý pravidelne sledujeme počas vianočných sviatkov. Postupne som si na to zvykol a dnes si to rád pozriem. Vrátim sa do mladosti a príjemne si užijem príbeh dvoch chobotničiek.. Jednu nadaboval krásne František Filipovský, ktorého hlas je nám, ktorý sme vyrástli na Funésovi nezabudnuteľný.... Chobotnice neurazia a vždy zabavia..70%.
Útek v reťaziach (1958)
Dnes je to klasická americká dráma. Vidím tu výborný herecký výkon dvoch hlavných postáv. Zaujímavosťou filmu je aj vidieť Tony Curtisa v tejto vážnej postave..... 75%.
Kurz sebaovládania (2003)
Možno niekoho sklamem, ale mne sa to nepáčilo. Nudil som sa , možno , keď to uvidím druhý krát zmením názor... 45%.
Prebudím sa včera (2012)
Milá komédia, kto by sa nechcel vrátiť do mladosti. Zasmial som sa na niektorých veciach " učiteľ Občianskej - zarytý komunista, bude riaditeľ ... " Výuka informatiky, hodina ruštiny.... Výborná dvojica rodičov.... Možno by naozaj stačilo zmeniť jeden deň a všetko by bolo inak... Filmu dávam 70%.
Říkejte mi pane Tibbsi (1970)
Film V žiari noci sa mi páčil viac , ako toto pokračovanie... No aj tak ma zaujala atmosféra San Franciska...60%.